۱۷

 

یاوسن

 

۲۰۰۹

 

اثر متقابل تجدید ساختار مالی و سازمان دهی مجدد شرکت بر بهبود عملکرد در بحران

 

نتایج این تحقیق نشان داده است که راهبردهای تجدید ساختار بدهی، کاهش هزینه و افزایش درآمدها از راهبردهای ضروری برای احیای شرکت های بحران زده است. همچنین واگذاری و فروش دارایی ها و تغییر مدیر عامل احتمال بهبود عملکرد و احیا را افزایش می دهد اما رابطه بین راهبرد توسعه دارایی ها و بهبود عملکرد به اثبات نرسید.
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

 

 

۱۸

 

لسم

 

۲۰۰۹

 

پاسخ استراتژیک شرکت های نرم افزاری تازه تاسیس به رکود اقتصادی

 

شرکت های نوپا بیشتر تمایل به دنبال کردن راهبرد های تولید درآ مد به عنوان ابزاری برای مقابله با رکود دارند در مقابل شرکت های بزرگ ترجیح می دهند از راهبردهای کاهش هزینه استفاده کنند. شرکت های کوچک سعی می کنند سرمایه گذاری خود را در فروش مستقیم، کانال های توزیع و همکار ی با فعالین بازار بیشتر کنند. این در حالی است که شرکت های بزرگ این گونه هزینه ها را کاهش می دهند.

 

 

 

۱۹

 

بریتانی کسلر

 

۲۰۰۸

 

استراتژی بازاریابی کارا در دروان رکود اقتصادی

 

بکارگیری استراتژی های قیمت، توزیع، محصول و ترفیع با توجه به موقعیت شرکت در رکود می تواند اثر زیادی بر عملکرد شرکت داشته باشد.

 

 

 

۲۰

 

سرینیواسان و همکاران

 

۲۰۰۵

 

تبدیل شرایط دشوار به مزیت : آیا بازاریابی فعال در دوران رکود عمل می کند؟

 

تاکید استراتژیک بر بازاریابی، فرهنگ کارآفرینی و منابع کمکی اثر مثبتی بر بازاریابی فعال داشته اند. در حالیکه شدت رکود تاثیر منفی بر عملکرد شرکت داشته است. در واقع وجود بازاریابی فعال باعث عملکرد برتر کسب وکار و تولید سود در دروان رکود می شود.

 

 

 

۲۱

 

فرانسیس و دیزایی

 

۲۰۰۵

 

عوامل سازمانی و محیطی موثر در احیا شرکت های بحران زده

 

نتایج این پژوهش نشان می دهد که عواملی چون اضطرار و شدت بحران کم، بهره وری بالا شرکت و دسترسی بالا به منابع و کاهش مخارج و فروش دارایی ها در بهبود شاخص های عملکردی و احیا شرکت موثر هستند. همچنین اندازه شرکت رابطه معنی داری با احیای شرکت نداشته است.

 

 

 

۲۲

 

تان و سی

 

۲۰۰۴

 

راهبردهای احیا و پاسخ به بحران مالی آسیا: تولیدات سنعتی در سنگاپور

 

نتایج تحقیقات آن ها نشان می دهد که شرکت های بحران زده ای که از راهبردهای تهاجمی( گسشترش قلمرو فعالیت) استفاده کرده اند که دارای منابع آزاد فراوان بوده، از لحاظ اندازه بزرگتر بوده و میدران ارشد آن ها علت وقوع بحران را به عوامل قابل کنترل نسبت داده است. اما آن دسته از شرکت های بحران زده ای که از راهبردهای تدافعی(کاهش قلمرو فعالیت) استفاده کرده اند که بحران شدیدتری را تجربه کرده، دارای منابع آزاد اندک بوده، از لحاظ اندازه کوچکتر بوده و مدیران ارشد آن ها علت وقوع بحران را به عوامل غیر قابل کنترل نسبت داده است.

 

 

 

۲۳

 

سویی هون آنگ و همکاران

 

۲۰۰۰

 

بحران بازاریابی برای مصرف کنندگان و کسب و کار

 

استراتژی بازاریابی خاص شامل نیاز به تمرکز بیشتر برای شناسای بخش های هدف دقیق تر، حذف هزینه ای غیر ضروری از طریق حذف خطوط و کانال های محصول حاشیه ای به منظور افزایش بهره وری به وسیله ی اعمال نفوذ در صرفه جویی منابع مانند روابط عمومی و تبلیغات و به درک و ایجاد خلق ارزش بیشتر برای مصرف کننده، هزینه های پایین تر چرخه عمر محصول و دادن اطلاعات بیشتر برای کاهش خطرات اجتماعی و مالی می باشد.

 

 

 

۲۴

 

لیتنن

 

۲۰۰۰

 

رابطه بین اقدامات تجدید ساختار و موفقیت بلند مدت بنگاه در رکود اقتصادی

موضوعات: بدون موضوع
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 01:34:00 ب.ظ ]