۱-۱-۲-۲ملاک های DSMIV-TR در مورد افسردگی…………………………………………………………………………………………………… ۲۴
نتیجه تصویری برای موضوع افسردگی
۲-۱-۲-۲شیوع افسردگی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۵
۳-۱-۲-۲سن شروع افسردگی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۶
۴-۱-۲-۲اختلال های توام با افسردگی……………………………………………………………………………………………………………………………..۲۷
۵-۱-۲-۲مفهوم سازی شناختی اختلال افسردگی …………………………………………………………………………………………………………..۲۷
۳-۲اضطراب…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۹
۱-۳-۲شیوع اختلالات اضطرابی…………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۰
۴-۲ اختلال اضطراب منتشر……………………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۱
۱-۴-۲ویژگی های اختلال اضطراب منتشر……………………………………………………………………………………………………………………….۳۱
۱-۱-۴-۲ملاک های DSMIV-TR در مورد اختلال اضطراب منتشر………………………………………………………………………………۳۲
۲-۱-۴-۲شیوع اختلال اضطراب منتشر…………………………………………………………………………………………………………………………….۳۳
۳-۱-۴-۲سن شروع اختلال اضطراب منتشر……………………………………………………………………………………………………………………..۳۳
۴-۱-۴-۲اختلال های توام با اختلال اضطراب منتشر……………………………………………………………………………………………………….۳۳
۵-۱-۴-۲مفهوم سازی شناختی اختلال اضطراب منتشر…………………………………………………………………………………………………..۳۴
۵-۲ اختلال وسواس فکری – عملی ………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۵
۱-۵-۲ویژگی های اختلال وسواس فکری – عملی……………………………………………………………………………………………………………۳۵
۱-۱-۵-۲ملاک های DSMIV-TR در مورد اختلال وسواس فکری – عملی…………………………………………………………………..۳۶
۲-۱-۵-۲شیوع اختلال وسواس فکری – عملی…………………………………………………………………………………………………………………۳۸
۳-۱-۵-۲سن شروع اختلال وسواس فکری – عملی…………………………………………………………………………………………………………۳۸
۴-۱-۵-۲اختلال های توام با اختلال وسواس فکری – عملی…………………………………………………………………………………………..۳۸
۵-۱-۵-۲مفهوم سازی شناختی اختلال وسواس فکری – عملی………………………………………………………………………………………۳۹
۶-۲ اختلال پانیک………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۹
۱-۶-۲ویژگی های اختلال پانیک ……………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۹
۱-۱-۶-۲ملاک های DSMIV-TR در مورد اختلال پانیک………………………………………………………………………………………………۴۱
۲-۱-۶-۲شیوع اختلال پانیک…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۲
۳-۱-۶-۲سن شروع اختلال پانیک…………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۲
۴-۱-۶-۲اختلال های توام با اختلال پانیک ……………………………………………………………………………………………………………………..۴۲
۵-۱-۶-۲مفهوم سازی شناختی اختلال پانیک ………………………………………………………………………………………………………………..۴۳
۷-۲ هیجان………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۵
۱-۷-۲ تنظیم هیجان ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۶
۱-۱-۷-۲ راهبردهای شناختی تنظیم هیجان ………………………………………………………………………………………………………………….۴۶
۸-۲ راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اختلالات هیجانی ………………………………………………………………………………………….۴۹
۹-۲شخصیت……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۳
۱-۹-۲طبقه بندی شخصیت………………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۴
۲-۹-۲مدل پنج عاملی شخصیت………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۵
۱۰-۲ شخصیت و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان ……………………………………………………………………………………………………..۵۷
۱۱-۲ شخصیت و اختلالات هیجانی…………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۸
۱۲-۲ راهبردهای تنظیم هیجان و اختلالات هیجانی در پرتو پژوهش ها ……………………………………………………………………….۶۰
۱۳-۲ راهبردهای تنظیم هیجان، شخصیت و اختلالات هیجانی در پرتو پژوهش ها ………………………………………………………۶۲
۱۴-۲ خلاصه فصل دوم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۵
فصل سوم
روش پژوهش
۱-۳ مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۷
۲-۳ روش پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۷
۳-۳ جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………….۶۷
۴-۳ ابزارهای جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۷
۱-۴-۳ پرسشنامه ویژگی های جمعیت شناختی……………………………………………………………………………………………………………….۶۷
۲-۴-۳ پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان…………………………………………………………………………………………………………………………۶۷
۳-۴-۳ پرسشنامه شخصیتی نئو…………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۸
۴-۴-۳ پرسشنامه افسردگی بک…………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۸
۵-۴-۳ پرسشنامه حساسیت اضطرابی………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۹
۶-۴-۳ پرسشنامه پن اسمیت……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۹
۷-۴-۳ پرسشنامه وسواس فکری-عملی مادزلی………………………………………………………………………………………………………………..۶۹
۵-۳ روش جمع آوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۰
۶-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۰
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۴ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۱
۲-۴ آمار توصیفی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۱
۳-۴ آمار استنباطی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۲
۴-۴ تحلیل فرضیه های ترکیبی- ساختاری ……………………………………………………………………………………………………………………..۷۷
۵-۴ تحلیل فرضیه ها و سوالات، اثرات مستقیم متغیرها …………………………………………………………………………………………………۸۰
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
۱-۵ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۵
۲-۵ بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۳-۵ محدودیت ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۵
۴-۵ پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
منابع
منابع فارسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۶
منابع لاتین ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۰
پیوست ها
پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان
پرسشنامه وسواس فکری- عملی مادزلی
پرسشنامه حساسیت اضطرابی
پرسشنامه پن اسمیت
موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1400-01-25] [ 01:06:00 ق.ظ ]