۲-۲-۶ مسئولیت پذیری و مدرسه…………………………………………………………………………………………………………….۴۱
۲-۲-۷ مسئولیت­ پذیری دانش ­آموزان………………………………………………………………………………………………………..۴۳
۲-۲-۸ خود مختاری و مسئولیت……………………………………………………………………………………………………………..۴۵
۲-۲-۹ مسئولیت و عزت نفس………………………………………………………………………………………………………………..۴۷
۲-۳ بخش سوم: مروری بر پیشینه پژوهش­های انجام شده
۲-۳-۱پژوهش­های داخلی……………………………………………………………………………………………………………………۴۹
۲-۳-۲ پژوهش­های خارجی…………………………………………………………………………………………………………………۵۱
فصل سوم:روش­شناسی تحقیق
۳-۱ روش انجام پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………..۵۷
۳-۲ جامعه پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………..۵۷
۳-۳ نمونه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..۵۷
۳-۴ ابزار تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….۵۷
۳-۵ پایایی ابزار………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۸
۳-۵ روش­های تجزیه و تحلیل داده ­ها……………………………………………………………………………………………………۵۸
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ­های تحقیق
۴-۱ بخش اول: تحلیل توصیفی………………………………………………………………………………..۵۹
۴-۱-۱ جنسیت…………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۹
۴-۱-۲ سن………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۰
۴-۱-۳ سطح تحصیلات………………………………………………………………………………………………………………………۶۱
۴-۱-۴ مدرسه محل تدریس………………………………………………………………………………………………………………..۶۲
۴-۱-۵ وضعیت استخدام……………………………………………………………………………………………………………………..۶۳
۴-۲ بخش دوم: تحلیل استنباطی……………………………………………………………………………….۶۴
۴-۲-۱ بررسی سوال اول پژوهش…………………………………………………………………………………………………………..۶۴
۴-۲-۲ بررسی سوال دوم پژوهش…. …………………………………………………………………………………………………….۷۱
۴-۲-۳ بررسی سوال سوم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………..۷۸
۴-۲-۴ بررسی سوال چهارم پژوهش………………………………………………………………………………………………………..۸۵
۴-۲-۵ بررسی سوال پنجم پژوهش………………………………………………………………………………………………………….۹۲
۴-۲-۶ بررسی سوال ششم پژوهش………………………………………………………………………………………………………….۹۹
فصل پنجم: نتیجه ­گیری و پیشنهادات
۵-۱ نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
۵-۱-۱ نتایج بررسی اولین سؤال پژوهش……………………………………………………………………………………………….۱۰۷
۵-۱-۲ نتایج بررسی دومین سؤال پژوهش…………………………………………………………………………………………..۱۰۸
۵-۱- ۳ نتایج بررسی سومین سؤال پژوهش ………………………………………………………………………………………….۱۰۹
۵-۱-۴ نتایج بررسی چهارمین سوال پژوهش ………………………………………………………………………………………..۱۱۰
۵-۱-۵ نتایج بررسی پنجمین سوال پژوهش……………………………………………………………………………………………۱۱۲
۵-۱- ۶ نتایج بررسی ششمین سوال پژوهش……………………………………………………………………………………………۱۱۳
۵-۲ پیشنهادهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۵
۵-۲-۱پیشنهادهای کاربردی………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۵
۵-۲-۲ پیشنهادهای پژوهشی…………………………………………………………………………………………………………………۱۱۵
۵-۳ محدودیت­های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………۱۱۶
۵-۳-۱ محدودیت­های تحت کنترل تحقیق………………………………………………………………………………………………۱۱۶
۵-۳-۲ محدودیت­های خارج از اختیار پژوهشگر……………………………………………………………………………………..۱۱۶
فهرست منابع و مآخذ …………………………………………………………………………………………۱۱۷
الف) منابع داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۷
ب) منابع خارجی………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۴
پیوست­ها……………………………………………………………………………………………۱۲۷
پیوست شماره(۱)……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۷
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول۲-۱ نقاط قوت و ضعف چهار چوب نظری مطالعه برنامه­ درسی مستتر……………………………………………………۶۴
جدول شماره ۳-۵-۱ ضریب آلفای کرونباخ …………………………………………………………………………………………….۶۵
جدول شماره ۴-۱-۱-۱ توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب متغیر جنسیت………………………………………………..۶۶
جدول شماره ۴-۱-۲-۱ توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب متغیر سن ………………………………………………….. ۶۷
جدول شماره۴-۱-۳-۱توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب متغیر سطح تحصیلات………………………………………۶۸
جدول شماره ۴-۱-۴-۱ توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب متغیر مدرسه محل تدریس………………………………۶۸
جدول شماره ۴-۱-۵-۱ توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب متغیر وضعیت استخدام………………………………….۶۹
جدول شماره ۴-۲-۱-۱ توزیع فراوانی نظرات پاسخ­گویان در خصوص نقش معلم………………………………………….۷۰
جدول شماره۴-۲-۱-۲ مقایسه میانگین نظرات معلمان در خصوص نقش معلم ………………………………………………۷۱
جدول شماره۴-۲-۱-۳ بررسی وجود تفاوت معنادار بین اظهارات پاسخگویان در خصوص نقش معلم
بر حسب متغیر جنسیت…………………………………………………………………………………………………………………………۷۲
جدول شماره ۴-۲-۱-۴ بررسی وجود تفاوت معنادار بین اظهارات پاسخگویان در خصوص نقش معلم
بر حسب متغیر سن…………………………………………………………………………………………………………………………..۷۳
جدول شماره ۴-۲-۱-۵ بررسی وجود تفاوت معنادار بین اظهارات پاسخگویان در خصوص نقش معلم
بر حسب متغیرسطح تحصیلات……………………………………………………………………………………………………………..۷۴
جدول شماره ۴-۲-۱- ۵-۱ تحصیلات………………………………………………………………………………………………..۷۵
جدول شماره۴-۲-۱-۶ بررسی وجود تفاوت معنادار بین اظهارات پاسخگویان در خصوص نقش معلم
بر حسب متغیر محل تدریس………………………………………………………………………………………………………………..۷۶
جدول شماره ۴-۲-۱-۷ بررسی وجود تفاوت معنادار بین اظهارات پاسخگویان در خصوص نقش معلم
بر حسب متغیر وضعیت استخدام………………………………………………………………………………………………………….۷۷
جدول شماره ۴-۲-۲-۱ توزیع فراوانی نظرات پاسخ­گویان در خصوص نقش دانش ­آموز ……………………………..۷۸
جدول شماره۴-۲-۲-۲ مقایسه میانگین نظرات معلمان در خصوص تاثیر نقش دانش ­آموز……………………………..۷۹
جدول شماره ۴-۲-۲-۳ بررسی وجود تفاوت معنادار بین اظهارات پاسخگویان در خصوص نقش دانش آموز
بر حسب متغیر جنسیت……………………………………………………………………………………………………………………….۸۰
جدول شماره۴-۲-۲-۴ بررسی وجود تفاوت معنادار بین اظهارات پاسخگویان در خصوص نقش دانش ­آموز
بر حسب متغیر سن ……………………………………………………………………………………………………………………………..۸۱
جدول شماره۴-۲-۲-۵ بررسی وجود تفاوت معنادار بین اظهارات پاسخگویان در خصوص نقش دانش ­آموز
بر حسب متغیر سطح تحصیلات …………………………………………………………………………………………………………….۸۲

 

 

موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1400-01-25] [ 12:54:00 ب.ظ ]