روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

در میان ابزارهای ارتباطی باید تاثیر و سهم عمده ی تبلیغات (ad)، پیشبرد فروش (sp) و فروش حضوری (ps) و نیز تا حدی روابط عمومی (pr) از طریق برگزاری سخنرانی را در نیل به اهداف سازمانی مدنظر داشت .

 

X1R12

 

روابط عمومی از طریق برگزاری سخنرانی

 

 

 

من یک سری عوامل را در این رابطه دخیل می دانم که به ترتیب اهمیت عبارتند از : تبلیغات، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم ، روابط عمومی مانند برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی ، فروش حضوری

 

X4R8

 

روابط عمومی

 

 

 

کاری که در این زمینه باید انجام داد در واقع ایجاد تصویری دوست داشتنی در قلب مشتریان است . ابزارهای ترفیعی و روابط عمومی به وسیله درج مطالب در نشریه ها و روزنامه ها می توانند موجب تداعی گری و تقویت آن میشود

 

X5R13

 

روابط عمومی به وسیله درج مطالب در نشریه ها و روزنامه ها

 

 

 

مهمترین اهدافی که کاربرد این ابزارها را توجیه می کند تبلیغات و روابط عمومی است حساسیت خاص ویژگی های کیفی در روابط عمومی در ایجاد اعتماد تاثیر گذار است و از سوی دیگر جنبه های روانی با تبلیغات ایجاد میشود . شهرت و اعتبار با تبلیغات برای برندهای مواد غذائی و از طرف دیگر از طریق روابط عمومی تبلیغ شود حضور در رویدادهای ورزشی و اجتماعی.
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

X6R4

 

تبلیغات و روابط عمومی

 

 

 

عواملی عدیده ای در دستیابی به اهداف سازمانی سودبخش هستند نظیر تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی به وسیله مدیریت رویدادهای خاص. همچنین باید به بحث بازاریابی مستقیم و نیز فروش حضوری نیز اشاره نمود

 

X8R10

 

روابط عمومی به وسیله مدیریت رویدادهای خاص

 

 

 

تصور می کنم بهتر است در بحث راجع به ابزارهای ارتباطی قدری دقیق تر بحث شود. منظورم این است که بنا بر هر یک از اهداف سازمانی ، اهمیت و نقش انواع این ابزارهای ارتباطی می تواند متفاوت باشد. مثلا روابط عمومی می تواند با تاثیرگذاری بر دیدگاه عموم افراد جامعه در ارتباط با سازمان به ایجاد شهرت عام کمک شایانی نماید. یا مثلا ترفیعات می تواند در ارتباط با کانال های توزیع علی الخصوص عمده فروش و خرده فروشان فهمیده شود حال آنکه فروش شخصی می تواند به پایداری و دوام ارتباطات بلندمدت با مشتری بیشترین خدمت را برساند .

 

X9R7

 

روابط عمومی به منظور ایجاد شهرت عام ،

 

 

 

تمام عوامل آمیخته تبلیغات در این قضیه می توانند نقش آفرین باشند که اگر بخواهیم مشخصا نام ببریم باید به آگهی ، پیشبرد ، نمایشگاه ، فروش شخصی ، روابط عمومی و غیره اشاره کرد.

 

X10R10

 

روابط عمومی

 

 

 

به نظر من روابط عمومی وبازاریابی مستقیم می تواند در نیل به اهداف سازمانی موثر باشد.

 

X13R3

 

روابط عمومی

 

 

 

بازاریابی مستقیم

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 03:45:00 ب.ظ ]