۲-۲-۵-۵-تناسب محتوا با نیازهای اجتماع ……………………………………… ۳۸
۲-۲-۵-۶-تناسب محتوا با نیاز فراگیر …………………………………………….. ۳۹
۲-۲-۵-۷-تناسب محتوا با ساختار دانش …………………………………………. ۴۰
۲-۳-مبانی تجربی پژوهش ……………………………………………………………… ۴۱
۲-۳-۱-تحقیقات داخلی ………………………………………………………….. ۴۱
۲-۳-۲-تحقیقات خارجی ………………………………………………………… ۵۰
۲-۴-چهار چوب نظری پژوهش ……………………………………………………… ۶۲
۲-۵-خلاصه و جمع بندی ………………………………………………………………. ۶۳
فصل سوم : روش پژوهش ……………………………………………………………………………. ۶۵
۳-۱-مقدمه ………………………………………………………………………………………………. ۶۶
۳-۲-روش پژوهش ……………………………………………………………………………………. ۶۶
۳-۳-جامعه آماری …………………………………………………………………………………….. ۶۶
۳-۴-روش نمونه گیری ……………………………………………………………………………….. ۶۶
۳-۵-ابزار گردآوری داده ها ………………………………………………………………………. ۶۷
۳-۶-روایی ……………………………………………………………………………………………. … ۶۸
۳-۷-پایایی ……………………………………………………………………………………………… ۶۸
۳-۸-شیوه جمع آوری داده ها ……………………………………………………………………. ۶۹
۳-۹-روش های آماری ………………………………………………………………………………… ۶۹
فصل چهارم : تحلیل داده ها …………………………………………………………………………. ۷۱
۴-۱-مقدمه ……………………………………………………………………………………………….. ۷۲
۴-۲-توصیف شاخص های دموگرافیک پاسخگویان …………………………………………. ۷۲
۴-۲-۱-توزیع فراوانی و درصدی متغیر جنسیت در دانش آموزان ……………….. ۷۲
۴-۲-۲-توزیع فراوانی و درصدی متغیر جنسیت در دبیران ………………………… ۷۴
۴-۲-۳-توزیع فراوانی و درصدی متغیر سن در دانش آموزان …………………… ۷۴
۴-۲-۴-توزیع فراوانی و درصدی متغیر سن در دبیران ……………………………. ۷۵
۴-۲-۵-توزیع فراوانی و درصدی دانش آموزان به تفکیک ناحیه ……………….. ۷۶
۴-۲-۶- توزیع فراوانی و درصدی متغیر معدل در دانش آموزان …………………. ۷۷
۴-۳- توصیف متغیرهای پژوهش …………………………………………………………………. ۷۸
۴-۳-۱-آماره های توصیفی نیازهای هشت گانه از دیدگاه دانش آموزان …….. ۷۸
۴-۳-۲-آماره های توصیفی نیازهای هشت گانه از دیدگاه دبیران ……………. ۸۰
۴-۴-بررسی سئوالات پژوهش ………………………………………………………………………. ۸۱
۴-۴-۱- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای مادی مطابقت دارد؟ …………………………………………… ۸۱
۴-۴-۲- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای معنوی مطابقت دارد؟ ………………………………………………… ۸۲
۴-۴-۳- از دیدگاه دبیران روان شناسی، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای مادی دانش آموزان مطابقت دارد؟ ……………………….. ۸۳
۴-۴-۴- از دیدگاه دبیران روان شناسی، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای معنوی دانش آموزان مطابقت دارد؟ ………………………. ۸۴
۴-۴-۵- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای اخلاقی دینی مطابقت دارد؟ ……………………………………………… ۸۵
۴-۴-۶- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای اجتماعی مطابقت دارد؟ …………………………………………………… ۸۶
تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی
۴-۴-۷- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای فرهنگی مطابقت دارد؟ …………………………………………………….. ۸۷
۴-۴-۸- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای روان شناختی مطابقت دارد؟ ……………………………………………. ۸۷
۴-۴-۹- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای اقتصادی مطابقت دارد؟ ……………………………………………………. ۸۸
عکس مرتبط با اقتصاد
۴-۴-۱۰- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای مهارت مطابقت دارد؟ …………………………………………………….. ۸۸
۴-۴-۱۱- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای زیستی مطابقت دارد؟ ……………………………………………………… ۸۹
۴-۴-۱۲- از دیدگاه دانش آموزان، محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه تا چه اندازه با نیازهای آموزشی- تربیتی مطابقت دارد؟ ……………………………………… ۸۹
۴-۴-۱۳- آیا ارزیابی دانش آموزان دختر و پسر از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای اخلاقی – دینی، با یکدیگر متفاوت است؟ … ۹۰
۴-۴-۱۴- آیا ارزیابی دانش آموزان دختر و پسر از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای اجتماعی، با یکدیگر متفاوت است؟ …………. ۹۱
۴-۴-۱۵- آیا ارزیابی دانش آموزان دختر و پسر از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای فرهنگی، با یکدیگر متفاوت است؟ …………… ۹۲
۴-۴-۱۶- آیا ارزیابی دانش آموزان دختر و پسر از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای روان شناختی، با یکدیگر متفاوت است؟ …… ۹۲
۴-۴-۱۷- آیا ارزیابی دانش آموزان دختر و پسر از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای اقتصادی، با یکدیگر متفاوت است؟ ………….. ۹۳
۴-۴-۱۸- آیا ارزیابی دانش آموزان دختر و پسر از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای مهارت، با یکدیگر متفاوت است؟ …………… ۹۳
۴-۴-۱۹- آیا ارزیابی دانش آموزان دختر و پسر از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای زیستی، با یکدیگر متفاوت است؟ ……………. ۹۴
۴-۴-۲۰- آیا ارزیابی دانش آموزان دختر و پسر از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای آموزشی – تربیتی، با یکدیگر متفاوت است؟ .. ۹۵
۴-۴-۲۱- آیا ارزیابی دبیران و دانش آموزان از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای اخلاقی – دینی، با یکدیگر متفاوت است؟ … ۹۵
۴-۴-۲۲- آیا ارزیابی دبیران و دانش آموزان از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای اجتماعی، با یکدیگر متفاوت است؟ …………. ۹۶
۴-۴-۲۳- آیا ارزیابی دبیران و دانش آموزان از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای فرهنگی، با یکدیگر متفاوت است؟ ………….. ۹۷
۴-۴-۲۴- آیا ارزیابی دبیران و دانش آموزان از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای روان شناختی، با یکدیگر متفاوت است؟ …… ۹۸
۴-۴-۲۵- آیا ارزیابی دبیران و دانش آموزان از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای اقتصادی، با یکدیگر متفاوت است؟ …………. ۹۸
۴-۴-۲۶- آیا ارزیابی دبیران و دانش آموزان از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای مهارت، با یکدیگر متفاوت است؟ ……………. ۹۹
۴-۴-۲۷- آیا ارزیابی دبیران و دانش آموزان از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای زیستی، با یکدیگر متفاوت است؟ …………….. ۹۹
۴-۴-۲۸- آیا ارزیابی دبیران و دانش آموزان از میزان انطباق محتوای کتاب روانشناسی سال سوم متوسطه با نیازهای آموزشی – تربیتی، با یکدیگر متفاوت است؟ . ۱۰۰
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری ………………………………………………………………… ۱۰۱
۵-۱-یافته ها …………………………………………………………………………………………….. ۱۰۲
۵-۲- بحث و نتیجه گیری ………………………………………………………………………….. ۱۰۴
۵-۳-پیشنهادها ………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
۵-۳-۱- پیشنهادهای کاربردی ………………………………………………………………… ۱۰۷
۵-۳-۲- پیشنهادهای پژوهشی ………………………………………………………………. ۱۰۸
۵-۴-محدودیت ها …………………………………………………………………………………….. ۱۰۸
منابع ………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۰
پیوست ها
موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1400-01-25] [ 03:42:00 ب.ظ ]