۵-۴- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی
-
- استفاده از بعد کمی در بررسی های مربوط به بعد مالی و عملکرد سازمان ها
-
- استفاده از دیگر قابلیت ها مانند قابلیت یادگیری بجای قابلیت بازاریابی به عنوان واسه بین جهت گیری های استراتژیک و عملکرد
-
- استفاده از دیگر جهت گیری های استراتژیک مانند جهت گیری تدافعی ، تهاجمی ، محافظه کارانه و رقابتی و تاثیر آن بر عملکرد
-
- بررسی مدل در صنایع گوناگون
-
- بررسی سطوح سازمانی گوناگون بر جهت گیری های استراتژیک
-
- مقایسه مدل بین سازمان های خصوصی و دولتی
منابع
-
- ابزری ، مهدی ،رنجبریان ، بهرام، فتحی، سعید و قربانی حسن ،(۱۳۸۸) ، “تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری “چشم اندازمدیریت ، شماره۳۱ ، تابستان ۱۳۸۸، ص ص ۴۲-۲۵ .
-
- ایران زاده،سلیمان و برقی،امیر (۱۳۸۸) ” ارزیابی عملکرد سازمان با مدل روش امتیازی متوازن” مجله مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج،سال چهارم،شماره ۸
-
- اعرابی، محمد، موسوی، سعید، “الگوی استراتژیک مدیریت دانش برای ارتقاء عملکرد پژوهشگاهها"، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره ۵۱، بهار ۱۳۸۸
-
- امینی، محمدتقی، خباز، صمد، “تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی، مطالعه موردی : شرکت سهند خودرو تبریز"، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره ۱، شماره ۲، بهار و تابستان ۱۳۸۸
-
- پاک مرام،عسگر-محمدی،بیژن-بیک زاد،جعفر(۱۳۸۹) ” عوامل موثر بر کاربرد سیستم های مدیریت هزینه در صنعت پتروشیمی ایران، فراسوس مدیریت،سال چهارم،شماره ۱۴
-
- خدابخش گرگانی ، فاطمه، (۱۳۸۹) ،” تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان شعب شرکت های بیمه ایران در سطح شهر تهران “، پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشکده حسابدار و مدیریت .
-
- رحیم نیا ، فریبرز.، کفاش پور ، آذر .، پوررضا ، ملیحه ، (( جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی )): مطالعات و مدیریت راهبردی ، شماره ۱۲ ، زمستان ۱۳۹۱ ، صص ۱۶۶-۱۴۵
-
- رضوانی ، حمیدرضا و گرایلی نژاد ، رزا ، ” ارائه الگویی برای گونه شناسی انواع نوآوری سازمانی ” : فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد ، سال هفتم ، شماره ۲۸ ، پاییز ۱۳۹۰
-
- رهنمای رودپشتی،فریدون-غلامی جمکرانی،رضا(۱۳۹۰)، ” مدیریت هزینه بین سازمانی: مفاهیم، رویه ها و الزامات، مجله حسابداری مدیریت،سال۴،شماره ۹
-
- رهنمای رودپشتی،فریدون(۱۳۸۷)، “حسابداری مدیریت راهبردی” ،دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات،تهران،چاپ اول
-
- رضائیان، علی، مبانی سازمان و مدیریت، تهران، سمت، ۱۳۸۶٫
-
- سکاران ، اوما ، (( روش تحقیق در مدیریت )) ، ترجمه صائبی ، محمد و شیرازی، محمود ، چاپ چهارم ، تهران ، موسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی ، ۱۳۸۵ .
-
- سرعتی آشتیانی ، نرجس ، (۲۰۰۸) ، “نوآوری استراتژیک" ، فصلنامه مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت موسسه مطالعات بین المللی انرژی؛ شماره ۲
-
- شباهنگ ، رضا، ۱۳۹۱، ” حسابداری مدیریت ” ، مرکز تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی سازمان حسابرسی ، چاپ ۲۳ .
-
- طالقانی ، محمد و یوسفی ، (۱۳۹۰) ، سایت علمی تخصصی
-
- عیسی خانی ، احمد (۱۳۸۷) ، “سازمان با عملکرد برتر ” ، سایت علمی تخصصی
-
- عباسی ، محمدرضا و صالحی، صبور ،(۱۳۹۰) ،” تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان شعب شرکت های بیمه ایران در سطح شهر تهران ” ، پژوهشنامه بیمه ، سال ۲۶ ، شماره ۲ ، ص ص ۱۷۶-۱۴۵ .
-
- غفاریان ،وفا.و کیانی غلامرضا(۱۳۸۴)،تفکر استراتژیک،چاپ اول،تهران ،فرا
-
- فقهی فرهمند، ناصر) ۱۳۸۱) .مدیریت پویای سازمان. چاپ اول،تیریز : فروزش.
-
- فقهی فرهمند، ناصر(۱۳۸۵) ” مدیریت استراتژیک سازمان” تبریز، انتشارات فروزش،چاپ اول
-
- فقهی فرهمند، ناصر(۱۳۸۴) “مدیریت پویای سازمان” تبریز، انتشارات فروزش،چاپ اول
-
- کالینز،جیمز. از خوب به عالی (۲۰۰۱) ، ترجمه ناهید سپهر پور، چاپ اول ،تهران، پیک آوین،۱۳۸۲
-
- کاتلر ، فلیپ ، فروزنده ، بهمن (مترجم).(۱۳۸۵) ، “مدیریت بازاریابی ” ، چاپ چهارم ، اصفهان : انتشارات آموخته
-
- گودرزی ، احمد و محمودی ، محمد ،(۱۳۹۰) ، “نظام قیمت آفرین ارزش آفرین ” ، ماهنامه حسابرس ، شماره ۵۳، ص ۱۲۳٫
-
- مهدی پور،ولی ال..(۱۳۸۹) “مدیریت هزینه” سایت علمی و تخصصی
-
- مهدوی مزده ، محمد و ضرغامی ، حمیدرضا ، (۲۰۱۰) ، ” خلاقیت و نوآوری رمز دستیابی به استراتژیهای رقابتی اثربخش در هزاره سوم: ارائه مدل مفهومی تعدیل یافته استراتژیهای رقابتی پورتر بر مبنای نوآوری” ، ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک .
-
- مهدی زاده، مهران.، درستکار احمدی، ناهید.، رمضانیان، محمدرحیم (۱۳۹۲)، طراحی مدل مفهومی تصمیم گیری مشارکتی به عنوان راهبردی جهت بهبود نگرش، احساسات و عملکرد کارکنان در زندگی کاری (مورد مطالعه: کلیه شعب بانک مسکن شهرستان رشت). پژوهشنامه مدیریت تحول، سال پنجم، شماره ۹، ص۱۱۵.
-
- نوری فرد،یداله-درستکار، ملیحه(۱۳۹۰) ” بررسی تاثیر استراتژی مدیریت هزینه بر عملکرد مالی بلند مدت شرکت های برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،دومین کنفرانس بین المللی مشاوران و مدیران مالی
-
- نورالهی ، سمیه ، کفاش پور، آذر و حدادیان ، علیرضا ، (۱۳۹۲) ، “بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد” ، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین ، استان گلستان .
-
- ﯾﺎﺳﺎﻫﯿﺮو ، ﻣﻮﻧﺪﻥ (۱۳۷۹) “ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ” ، ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺳﯿﺪ ﺣﺴﺎﻡ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺫﮔﺮﺩی ، ﺗﻬﺮﺍﻥ ، ﺳﺎﭘﮑﻮ .
-
- Augusto M , Coelho F . 2009 .” Marketing orientation and new – to- the – world products : Exploring the moderating effects of innovativeness , competitive strength , and environmental forces” Industerial marketing management ; 38 : pp.94-108
-
- Armbruster, H., Bikfalvi, A., Kinkel, S., & Lay, G. (2008). Organizational innovation: The challenge of measuring non-technical innovation in large-scale surveys. Technovation, 28, 644–۶۵۷
موضوعات: بدون موضوع
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 06:11:00 ب.ظ ]