– شاکری، حسین .( ۱۳۸۵). رهبری ، اصول اخلاقی و امورپلیسی . تهران: سازمان تحقیقات ومطالعات ناجا.
– شریعتمداری، مهدی، عادل نژاد ، آزاده .(۱۳۹۰). آسیب شناسی زیرساختی و فرایندی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان ، نخستین همایش آسیب شناسی آموزش سازمانی، تهران – مؤسسه آفاق صنعت.
– شیخ السلامی، روح انگیز.( ۱۳۷۷) بررسی و طراحی الگوهای ارزیابی مناسب جهت اعتبار سنجی گروه های آموزش زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه های کشور. پایان نامه کارشناسی ارشد برنامه آموزشی ، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان .
– شعبانی،حسن،۱۳۸۵،مهارت های آموزشی روشهاوفنون تدریس،تهران،سمت .
– صافی ، احمد، برنامه ریزی آموزشی و جایگاه آن در مدیریت آموزشی ، فصلنامه مدیریت در آموزش وپرورش ، تابستان۱۳۷۲، ص۱۹٫
ـ صفوی،امان الله،۱۳۷۰،کلیات روشهاوفنون تدریس،تهران،نشرمعاصر .
– طوسی، علی.(۱۳۷۸). مدیریت و مشارکت کارکنان . تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
– عباس زادگان ، س.م و ترک زاده،ج.(۱۳۸۱) نیاز سنجی آموزشی در سازمانها.تهران، شرکت سهامی،ج۲٫
تصویر درباره بازار سهام (بورس اوراق بهادار)
– عباسیان ، عبدالحسین(۱۳۸۵) . اثربخشی دوره های آموزشی ( مدل کرک پاتریک)، تدبیر ، شماره۱۷۰٫
– کاظمی ، مهدی و همراهی ، مهرداد(۱۳۸۸) . آسیب شناسی دوره های آموزش ضمن خدمت براساس مدل سیپ ، پژوهش های مدیریت ، سال دوم ، شماره چهارم ، تابستان.
– فتحی واجارگاه، کوروش.(۱۳۷۷). اصول برنامه ریزی درسی، تهران: انتشارات ایران زمین.
– فتحی واجارگاه، کوروش.( ۱۳۸۴) . برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان ، تهران: انتشارات سمت، چ۲٫
– قورچیان ، نادر قلی.(۱۳۷۳). تحلیلی بر مکعب کیفیت نظام آموزش عالی ، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره ۷و۸٫
– قورچیان ، نادر قلی.(۱۳۸۲). نهادینه کردن اعتبار سنجی در نظام آموزش عالی کشور در هزاره سوم . مجموعه مقالات چهل و هفتمین نشست رؤسای دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور . چاپ دوم . تهران: انتشارات سازمان سنجش آموزش کشور.
– قورچیان ، نادر قلی.(۱۳۷۶).اعتباردهی در آموزش عالی . فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی.
-قورچیان ، نادر قلی ، تن ساز، فروغ سیماری.(۱۳۷۴). روند تحولات برنامه درسی. تهران : انتشارات مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی.
– قورچیان ، نادر قلی.(۱۳۷۹). شاخص های عملکردی در ارتقای کیفی مدیریت نظام آموزش عالی . تهران: انتشارات فراشناختی اندیشه.
– کاظمی ، مهدی؛ همراهی، مهرداد.(۱۳۸۸). آسیب شناسی دوره های آموزش ضمنخدمت بر اساس مدل سیپ ، فصلنامه پژوهشهای مدیریت سال دوم ، شماره چهارم،تابستان.
– کافمن، ر، و هومن ،ج .(۱۳۷۴). برنامه ریزی استراتژیک در نظام آموزشی. ترجمه فریده مشایخ و عباس زرگان ، تهران: انتشارات مدرسه .
– کالباسی، افسانه .(۱۳۸۳) . بررسی ارزیابی درونی به عنوان اولین مرحله از فرایند اعتبارسنجی : مطالعه موردی گروه های آموزشی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشکده علوم پزشکی اصفهان پایان نامه کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی ، دانشکده علوم تربیتی واحد خوارسگان.
– کرمیانی گندمبانی، لیلی.(۱۳۸۷). آسیب شناسی آموزش های ضمن خدمت اداره آموزش و پرورش شهر تهران بر اساس الگوی اکر و ارائه راهکارهای مناسب . پایان نامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی.
– کریتنر،رابرت ؛ اصول مدیریت ( عملیات برتر) ، مترجمان ، داور ونوس، مهرداد پرچ، بهمن جمشیدی، مؤسسه کتاب مهربان نشر،تهران، (۱۳۸۷).
– کولی وند، علی ناصر، پلیس قضایی، تهران ، فکرسازان ۱۳۸۵٫
– کلانتری ، خلیل.(۱۳۸۲). پردازش و تحلیل داده ها در تحقیقات اجتماعی و اقتصادی. تهران: انتشارت شریف.
عکس مرتبط با اقتصاد
– کنفرانس جهانی آموزش عالی در آستانه قرن بیست و یکم – اکتبر(۱۹۹۸) .انتشارات نمایندگی دائم ایران در یونسکو- پاریس.
– کیامنش ، علیرضا.(۱۳۷۱). ارزشیابی آموزش. تهران: مرکز نشر دانشگاهی.
ـ گانیه،رابرتمیلز؛شرایط یادگیری ونظریه آموزشی،جعفرنجفی زند،تهران،انتشارات رشد،۱۳۷۳٫
– گروه مشاوران یونسکو.(۱۳۶۹) فرایند برنامه ریزی آموزشی ، مترجم فریده مشایخ ، تهران: انتشارات مدرسه.
-گلرو، محمدرضا.(۱۳۸۶). طراحی سیستم اعتبارسنجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با الگوبرداری از مدل EFQM، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت دانشکده مدیریت گروه مدیریت اجرایی واحد تهران مرکز.
– محسن پور، بهرام ، مبانی برنامه ریزی آموزشی، تهران(سمت)، (۱۳۸۵)
– مشایخ ، فریده .( مترجم).(۱۳۶۷).مبانی برنامه آموزشی و درسی ، نوشته الف. لوی، تهران : انتشارات دفتر امور کمک آموزشی.
– مشبکی ، اصغر ، مدیریت بهره وری ، مجموعه مقالات ، ۱۳۷۸٫
– محمدی ، ابوالفضل ، ارزیابی دروس مهارتی و عملیاتی ، برنامه تفصیلی رسته عملیات ویژه از دیدگاه مربیان و فارغ التحصیلان سال های ۸۴ تا ۸۶ ، پایان نامه کارشناسی ارشد ، رشته فرماندهی ومدیریت آموزشی ، تهران.
– محمدی ،رضا.(۱۳۸۱ /الف). ارزیابی درونی کیفیت گروه آموزشی ریاضی (محض کاربردی) دانشگاه صنعتی امیر کبیر، پایان نامه کارشناسی ارشددانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.
– محمدی ، رضا .( ۱۳۸۱/ ب). ضرورت انجام ارزیابی بیرونی، سنجش و پژوهش، شماره سوم ،بهار۱۳۸۱٫
– میرزامحمدی.(۱۳۷۶) . بررسی و طراحی الگوی مناسب برای ارزیابی درونی کیفیت آموزشی وزارت نیرو، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی آموزشی.
ـ میرزامحمدی،محمدحسن،۱۳۸۳،کتاب ارشد،تهران،پوران پژوهش.
– نورشاهی، نسرین .(۱۳۷۲). جایگاه آموزش عالی ایران در مقایسه با ۲۶ کشور جهان ، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی ، شماره ۴٫
– نائنی ، مژگان.( ۱۳۸۶) . بررسی تأثیرآموزش های ضمن خدمت بر عملکرد کارکنان سازمان های اداری شهر اراک . پژوهش های تربیتی ، شماره ۱۰، سیمای دانش.
– نوری ، فیروز.(۱۳۸۹). آسیب شناسی آموزش کارکنان در سازمان ها، تهران: انتشارات
– نیازآذری ، کیومرث.( ۱۳۸۳). اعتبار سنجی در آموزش عالی از کلاسیک تا مجازی همراه با ارائه الگویی جهت اعتبار سنجی نظام آموزش عالی کشور ، انتشارات فراشناختی اندیشه.
– وحیدی ، پریدخت.( ۱۳۷۳) آمایش سرزمین ، تهران: سازمان برنامه و بودجه.
– هزل، پائول و آین گرییل.( ۱۳۸۳) مربی گری مدیران، آیا با سطوح پایین مشارکت دارید ، ترجمه محمد علی بابایی و بهزاد ابوالعلایی ، گزیده مقالات سی وپنجمین همایش بین المللی منابع انسانی.
– هومن ، حیدرعلی، تهیه و استاندارد ساختن مقیاس سنجش رضایت شغلی ، تهران ، مرکز آموزش مدیریت دولتی(۱۳۸۸)
Job Satisfaction - رضایت شغلی
– یمنی دوزی سرخابی، محمد.(۱۳۸۲). برنامه ریزی توسعه دانشگاهی ، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی.
– یمنی دوزی سرخابی، محمد.(۱۳۸۰). درآمدی به بررسی عملکرد سیستم های دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی.
– یار محمدیان، محمد حسین .(۱۳۷۷) اصول برنامه ریزی درسی ، تهران : انتشارات یادواره کتاب ، مرکز انتشارات مؤسسه بین المللی روش های آموزش بزرگسالان.
ضمائم
پیوست شماره ۱
نمـونه پرسشنامه
بسمه تعالی
پرسشنامه مخصوص فرماندهان
همکار محترم
پرسشنامه حاضر بخشی از یک پژوهش علمی است که به منظور بررسی میزان تأثیر آموزشهای ضمن خدمت ( یکماه تا شش ماه) ناجا بر بهبود عملکرد کارکنان در فرماندهی انتظامی استان مازندران تهیه و تدوین گردیده است. اکنون که پس از گذراندن دوره آموزش در محل خدمت مشغول انجام وظیفه می باشد. با عنایت به اینکه حضرتعالی به عنوان فرمانده مستقیم ناظر بر عملکرد کاری کارکنان می باشید و از میزان توانمندی و تخصصشان در انجام وظایف محوله آگاهی دارید، خواهشمند است با دقتی که دارید تعیین نمایید که موارد ذیل به چه میزان آنان را در انجام مأموریت های محوله یاری نموده است. یقینا نظرات ارزشمند شما عاملی مؤثر در جهت بهبود و توسعه آموزشهای ضمن خدمت خواهد بود . پیشاپیش بر خود لازم می دانم از همکاری شما در تکمیل این پرسشنامه تشکر و قدردانی نمایم.
با تشکر
دانشجوی دوره بیستم دافوس مصوب
سرگرد علی اصغر افتخاری
مشخصات فردی:
سن: سنوات خدمتی: درجه: تحصیلات: جنسیت: محل سازمانی: شغل:

 

جهت دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حق انحصاری © 2021 مطالب علمی گلچین شده. کلیه حقوق محف

 

موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1400-01-25] [ 04:52:00 ق.ظ ]