حدادیان، علیرضا و همکاران، ۱۳۸۹، پیش شرط­ها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانه ­ها: طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، دوره ۱۲، شماره ۴۷، ص­ص ۱۹-۱۵٫
حسینی، میرزاحسن و احمدی­نژاد، مصطفی، ۱۳۹۲، بررسی تأثیر رضایت­مندی مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری در و فاداری رفتاری و نگرشی مشتری (مطالعه موردی بانک رفاه)، ماهنامه بررسی­های بازرگانی، دوره ۸، شماره۳۳،ص­ص۵۱-۴۲٫
حسینی، حسن و قادری، سمیه،۱۳۸۹، مدل عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی، نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی، دوره ۷، شماره ۳، صص ۱۱۵-۸۹٫
حمیدی­زاده، محمدرضا و همکاران، ۱۳۸۸، طراحی و تبیین مدل فرآیندی وفاداری مشتریان؛ موردپژوهی: بانک­های خصوصی، نشریه کاوش­های مدیریت بازرگانی، دوره ۱،شماره۲،ص­ص۱۷۰-۱۳۳٫
حمیدی­زاده، محمدرضا و همکاران، ۱۳۹۰، طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعه­ ای در وب سایت­های خرده فروشی الکترونیکی، مجله علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، دوره ۱، شماره۲، ص­ص۹۲-۷۹٫
حیرتی نیما،۱۳۹۰، سنجش رضایت مشتریان با بهره گرفتن از مدل ACSI (مطالعه موردی سنجش رضایت مشتریان روغن‌موتور خودرو در ایران)، کنفرانس ملی ارتباط با مشتری تهران،mgtsolution.com ، ۲۲/۰۷/۱۳۹۳
خاکی، غلام­رضا، ۱۳۸۸، روش تحقیق در مدیریت، تهران، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی.
خورشیدی، سهراب، کارگر، علی، ۱۳۸۸، شناسایی و رتبه ­بندی مهم­ترین عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان، با بهره گرفتن از روش­های تصمیم ­گیری چند معیاره ، پژوهشنامه بازرگانی، دوره ۷، شماره ۳، ص­ص ۴۶-۳۹
خوش­سیما، غلامرضا، ۱۳۸۲، مقدمه­ای بر چابکی در سازمان­ها، ماهنامه تدبیر، دوره ۴، شماره ۱۳۴، ­ص ۵۸-۵۴٫
دفت،ریچارد ال، ۱۳۸۴، تئوری و طراحی سازمان، جلد اول، ترجمه علی پارسائیان و محمداعرابی، تهران: موسسه مطالعات بازرگانی، چاپ ششم.
دیواندری، علی، دلخواه جلیل،۱۳۹۱، تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازه ­گیری رضایتمندی مشتریان بانک ملت بر اساس آن، فصلنامه پژوهش­های بازرگانی، دوره ۵، شماره ۳۷، ص­ص ۱۸۵-۲۲۳.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
ریاحی، غلامحسین، ۱۳۹۰، آشنایی با اصول و روش تحقیق، نشر اشراقیه، چاپ سوم
زمانی، منوچهر،۱۳۹۰، نگرشی بر استراتژیهای رقابت در بانک­ها، فصلنامه بانک صادرات ایران،دوره ۵، شماره ۱۸، ص­ص۱۷-۱۳٫
سپهری، پریسا، ۱۳۹۲، نظر مشتریان نسبت به سفارشی­سازی، مرکز توسعه کسب و کار بانکداری، ir.bankbusiness ، ۲۱/۰۷/۱۳۹۳
سجادی،علی­اکبر، ۱۳۸۷، نقشرضایتمشتریدرتجارت، تهران: نشر دانش، چاپ هفتم.
سعادت، اسفندیار، ۱۳۸۶، مدیریت منابع انسانی، تهران، انتشارات سمت.
سکاران، اوما، ۱۳۸۹، روش­های تحقیق بر مدیریت، صائبی محمد، شیرازی محمود، تهران، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه­ ریزی، چاپ دوم.
سید جوادین، سیدرضا و همکاران،۱۳۸۹، بازاریابی درونی گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی وکیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ، نشریه مدرس علوم انسان: پژوهش­های مدیریت در ایران، دوره ۶، شماره ۱۴، ص­ص ۹۷-۶۷٫
سیمونز،جیمزای وموناجی،فیتز،۱۳۸۲، مدیریت خدمات؛ استراتژی، عملیات و تکنولوژی اطلاعات، ترجمه محمد اعرابی و داود ایزدی، تهران: دفترپژوهش­های فرهنگی، چاپاول.
شربت اوغلی، احمد و اخلاصی، امیر، ۱۳۹۲، طراحی مدلی برای سنجش رضایت­مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه­ای و اندازه ­گیری رضایت­مندی مشتریان بانک صنعت و معدن، نشریه دانش مدیریت، دوره ۱۳، شماره ۸۱، ص­ص ۷۴-۵۷٫
صادقی، علی­منصور و همکاران، ۱۳۹۱، شناسایی عوامل درون و برون­سازمانی موثر بر جلب رضایت مشتریان درموسسه مالی واعتباری صالحین(بانک آینده)، چهارمین کنفرانس بین ­المللی بازاریابی خدمات بانکی، FSMcenter.com، ۲۱/۰۷/۱۳۹۳
صفری،مجید، ، ۱۳۹۰، اعتماد مشتری کلید موفقیت، ماهنامه موفقیت، دوره ۸ ، شماره ۲۶۱، ص­ص ۲۷٫
عباس­زاده، شهاب، ۱۳۸۶، روش تحقیق در علوم انسانی، نشر نی، چاپ دوم
غفاری، فرهادو همکاران، ۱۳۹۱، مطالعه رابطه ابعادکیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه­ ای خدمات سنتی و الکترونیکی، فصلنامه علوم مدیریت ایران، دوره۶، شماره۲۴، ص­ص۶۶-۴۱٫
غمخواری مرتضی، و حمیدی­زاده، محمدرضا، ۱۳۸۸، شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بر اساس مدل سازمان­های پاسخگوی سریع ، مجله مدیریت بازاریابی، دوره ۱، شماره ۳، ص­ص ۸۹-۷۸
فتاحی، مهدی و اعظمی، امیر، ۱۳۸۸، رفتار شهروندی سازمانی: بیان تعاریف، عوامل ایجاد­ کننده، پیامدها و ارائه یک مدل اولیه، مجله ملی مدیریت رفتار شهروندی سازمانی تهران، دوره ۱،شماره۳، ص­ص ۲۱-۱۶٫
فلاحی، سارا، ۱۳۹۰،ارتباط صحیح  کارکنان بامشتریان، ماهنامه اصول مدیریت، دوره ۲، شماره۱۶، ص­ص ۲۸-۲۴٫
قیداری، فرشته، ۱۳۹۱، رابطه رضایت شغلی و اعتماد با کیفیت درک شده، فصلنامه مدیریت دولتی،دوره ۴، شماره ۱۰، ص­ص ۶۱-۵۴٫
کاووسی، محمدرضا و سقایی، عباس، ۱۳۸۴، روش‌های اندازه‌گیری رضایت مشتری، تهران: انتشارات سبزان، چاپ اول.
محمد، اسماعیل، ۱۳۹۲، مشتری­مداری و تکریم ارباب رجوع، تهران: خدمات فرهنگی رسا، چاپ هشتم.
مخدومی­جوان، رضا و کفاشی، مجید،۱۳۹۱، تأثیرعوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان به بانک تجارت، فصلنامه پژوهش اجتماعی، دوره ۴، شماره ۱۴، ص­ص۱۵۳-۱۳۷٫
مشبکی،اصغر و همکاران،۱۳۸۹، ارائه مدل تاثیر دیدگاه مصرف کننده برارزش کلی درک­شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه، پژوهش­نامه مدیریت، دوره۳، شماره۷، ص­ص ۷۸-۵۵٫
مقصودی، محمدحسین،۱۳۹۲، ارتباط بین رضایت مشتری با کارایی و اثربخشی فرایندها، مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس مدیران کیفیت.
مقیمی، محمد، ۱۳۸۴، سازمان و مدیریت پژوهش، تهران، انتشارات ترمه
ملکی، آناهیتا ودارابی، ماهان، ۱۳۹۱، روش­های مختلف اندازه ­گیری رضایت­مشتری، ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، دوره۱، شماره ۳، ص­ص ۳۲-۲۷٫
میراحمدی، سیامک،۱۳۹۰، سفارشی­سازی انبوه دلائل و خاستگاه­ها، روزنامه دنیای اقتصاد، شماره ۲۵۶۳، کد خبر۴۳۵۴۹۷-DEN.
نادری، عزت الله، نراقی، مریم، ۱۳۸۵، روش های تحقیق و چگونگی ارزسیابی آن در علوم انسانی، انتشارات بدر، چاپ اول
نوری،حمید و رادفورد، راسل، ۱۳۸۹، مباحث نوینی در مدیریت تولید و عملیات، ترجمه دردانه داوری و بنفشه بهنام و هاله ولیان، تهران: سازمان مدیریت صنعتی، چاپ پنجم .
وکیلی، هستی، ۱۳۹۲، رضایت مشتری،modiryatbartar.blogfa.com، ۲۱/۰۷/۱۳۹۳
ونوس، داور و صفائیان، میترا، ۱۳۸۴، روش‌های کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانک‌های ایرانی، تهران: انتشارات نگاه دانش، چاپ چهارم.
هاشمی، مسعود، ۱۳۹۲، رمزگذاری اطلاعات: روشی برای بدست آوردن اعتماد مشتری، نشریه اینترنتی پنومان ،ictc.aeoi.ir.، ۲۱/۰۷/۱۳۹۳
موسویان، جواد و گیلانی­نیا، شهرام، ۱۳۹۰، تاثیر وفاداری به برند برارزش ویژه برند بانک ازدیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی، فصلنامه مدیریت صنعتی دانشگاه علوم انسانی آزاد اسلامی واحد سنندج، دوره ۱۱، شماره ۱۴، ص­ص۱۲۰-۱۰۳٫
یحیایی ایله­ای،احمد، ۱۳۸۹، اصول مشتری­مداری،تهران: نشر جاجرمی، چاپ دوم.
منابع لاتین
Allaway, Aet al, 2013, Deriving and exploring behavior segments within a retail loyalty card program, European Journal of Marketing, Vol. 40, No. 1/2 , pp. 1313- 1339.
Al-Hawari, M et al, 2011, The Relationship between Service Quality and Retention within the Automated and Traditional Contexts of Retail Banking, Journal of service Management, Vol. 20, No. 4, pp. 455-472.
Aydin, S et al, 2011, CustomerLoyalty and the effect of switching costs as a moderator variable, MarketingIntelligence & Planning, Vol. 23, No. 1, pp. 89-103.
Beerli, A et al, 2012, A model of customer loyalty in the retail bankingmarket, European Journal of Marketing, Vol. 38, No. 1/2, pp. 253-275.
Berry, L.L, 2011, Relationship marketing of services-growing interest: emergingperspectives, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 63, No. 4, pp.236– ۲۴۵٫
Brodie, R et al, 2009, Investigating the service brand: A customer value perspective, Journal Of Business Research, Vol. 26, No. 6, pp. 45- 55.
Cashell, J.D, 2012, Web trust: a seal of approval, The Internal Auditor, Vol. 56, No. 3, pp. 50– ۵۳٫

موضوعات: بدون موضوع
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 04:31:00 ب.ظ ]