دانلود فایل های پایان نامه در رابطه با پایان نامه نهایی_۲- فایل ۱۵ | ... | |
۳.۴۷۲۲
۲۷۰
اهمال کاری تحصیلی
باتوجه به جدول بالا مشخص گردید چون سطح معنی داری آزمون یعنی مقدار (p=0.012) از مقدار الفای آزمون یعنی مقدار ۰.۰۵ کوچکتر می باشد بنابراین فرضیه پژوهش تایید گردید.در نتیجه بین سبک شناختی نوگریز یا پذیرنده با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان آبدانان در سال ۹۳-۹۲رابطه ای وجود داشت و همچنین با توجه به اینکه مقدار ضریب همبستگی بین این دو متغیر مقدار .۱۵۹ بود ،می توان نتیجه گرفت این ارتباط معنی دار مثبت بود به عبارت دیگر همزمان با افزایش سبک شناختی نوگریز یا پذیرنده، اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان نیز افزایش یافت و برعکس لازم به ذکر است به دلیل این که مقدار همبستگی از ۰.۵کوچکتر بود در نتیجه با وجود این که همبستگی مثبت بود اما شدید نبود. جدول۴-۹:جدول مقایسه ای بین سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده با تأخیر رضامندی تحصیلی دانش آموزان
سطح معنا داری
ضریب همبستگی
انحراف استاندارد
میانگین
حجم نمونه
متغیر ها آمارهها
۰۰۱/۰
.۸۶۰**
۹.۳۶۴۹۷
۳.۶۶۱۱
۲۷۰
سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده
۱.۷۸۲۱۵
۳.۴۷۲۲
۲۷۰
تأخیر رضامندی تحصیلی
باتوجه به جدول بالا مشخص گردید چون سطح معنی داری آزمون یعنی مقدار (p=0.001) از مقدار الفای آزمون یعنی مقدار ۰.۰۵ کوچکتر می باشد بنابراین فرضیه پژوهش تایید گردید.در نتیجه بین سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده با تأخیر رضامندی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان آبدانان در سال ۹۳-۹۲ رابطه ای وجود داشت. فرضیه جزئی چهارم :بین سبک شناختی نوگرا یا پژوهنده با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر ستان آبدانان رابطه وجود دارد.
سطح
ضریب همبستگی
انحراف استاندارد
میانگین
حجم نمونه
متغیر ها
۰۰۱/۰-
.۸۱۵**
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 06:21:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|