مطالب درباره شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین و ... | ... | |
۱۹۹۴
در موسسات مالی ، مشتریان بر اساس دو بعد اصلی کیفیت خدمات – عملکرد و سهولت تقسیم شوند. مطلوبیت و رضایت مشتری بستگی به نحوه ارائه خدمات دارد. از طرفی آشنایی با نیازهای بخشهای مختلف مشتریان و تخصیص درست منابع در جهت برطرف کردن نیازهای مشتریان در موسسات مالی امری ضروری می باشد.
بخش بندی منافع با بهره گرفتن از ابعاد کیفیت خدمات
McDougall , G .& Levesque, T.
۲
۲۰۱۰
زمانی که یک سری مشتری خاص که توسط تقسیم بندی هیبرید مشخص شدند ، شناسایی می شود، شناسایی دور نمای مورد انتظار مشتریان و هدف گذاری (هدف قرار دادن ) آنها با رسانه مناسب و ابزار ارتقایی مناسب آسان می شود.
تقسیم بندی چند جزئی کاربران بانکداری اینترنتی
Zuccaro , C. & Savard , M.
۳
۲۰۱۲
بانکداری اکترونیک دربرگیرنده یک مکانیسم محکم و جدید برای مشتریان است که هم بتوانند از طریق آن منابع مالی خود را اداره کنند و هم تحلیل های لازم را انجام داده و تصمیماتی در خصوص این منابع برای اینده خود اتخاذ نمایند .
سه دهه تحقیق روی وفق پذیری مشتری و کاربرد کانالهای بانکداری الکترونیک
Hoehle , H. , Scornavacca , E.,
۴
۲۰۱۰
طراحی وب سایت ، امنیت ، سرعت ، محتوای اطلاعات و خدمات پشتیبانی تاثیر معنی داری روی رضایت مشتریان دارد اما کاربری آسان تاثیر معنی داری روی رضایت مشتریان ندارد .
رضایت مشتری در بانکداری بر خط در کشور چین ( تاثیر تجربه کارکنان )
Yoon, C.
۵
۲۰۱۰
زمانی که یک خدمت جدید ( مثل موبایل بانکینگ) به مشتریان معرفی می شود ، ابتدا ممکن است در استفاده ازآن خدمت احساس ترس کنند ، اما وجود اعتماد ترس و پذیرش ریسک های موجود را کاهش می دهد .
تحقیق تجربی وفق پذیری با موبایل بانکینگ : تاثیر نوآوری و اعتماد دانش محور
Lin , H.
۶
۲۰۱۳
زمانی که سازمان تمایل دارد با مشتریان خود ارتباط دوستانه ای داشته باشد ، این ارتباط تاثیر مثبت و معنی داری روی رضایت داشته که خود منجر به وفاداری مشتری می شود .
آیا ایجاد رابطه دوستانه با مشتریان می تواند موجبات رضایت مندی و وفاداری آنان را فراهم آورد ؟
Jung, H. & Yoon∗H .
۷
۱۹۹۶
مهارتهای حل مساله ، رسیدگی موثر و کارآمد به شکایات مشتری ، کارآمدی در حل مسایل و سرعت در پیدا کردن و اصلاح ایرادات ، موجبات رضایت مشتری را فراهم می آورد .
معیار های رضایت مشتری در بانکداری خرد
Levesque, T. & McDougall, G.H.
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 05:08:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|