نمودار (4-40) نمودار آنالیز حساسیت پویای منافع مالی است. این نمودار نشان میدهد که اگر ضریب منافع مالی از 49% به 90% افزایش یابد همچنان اعتماد در اولویت گزینه های بازاریابی رابطهمند در رضایت مشتریان است و تعهد، مدیریت تعارض و ارتباطات در رتبه های بعدی قرار دارند.
نمودار (4-40)-نمودار آنالیز حساسیت پویای منافع مالی
نمودار (4-41)، نمودار آنالیز حساسیت پویای منافع ساختاری است. این نمودار نشان میدهد که اگر ضریب منافع ساختاری از 14.1% به 90% افزایش یابد تعهد در اولویت گزینه های بازاریابی رابطهمند در رضایت مشتریان است و شایستگی، ارتباطات و مدیریت تعارض در رتبه های بعدی قرار میگیرند.
نمودار (4-41)-نمودار آنالیز حساسیت پویای منافع ساختاری
نمودار (4-42)، نمودار آنالیز حساسیت پویای منافع اجتماعی است. این نمودار نشان میدهد که اگر ضریب منافع اجتماعی از 36.9% به 90% افزایش یابد همچنان اعتماد در اولویت گزینه های بازاریابی رابطهمند در رضایت مشتریان است و همدلی، مدیریت تعارض و ارتباطات در رتبه های بعدی قرار دارند.
نمودار (4-42)-نمودار آنالیز حساسیت پویای منافع اجتماعی
نمودار (4-43)، نمودار آنالیز حساسیت پویای معیارهای درخت رضایتمندی مشتریان است. این نمودار نشان میدهد که اگر ضرایب منافع مالی، منافع ساختاری و منافع اجتماعی به طور مساوی تا 33.3% تقسیم شوند اعتماد در اولویت گزینه های بازاریابی رابطهمند در رضایت مشتریان است و تعهد، ارتباطات و مدیریت تعارض در رتبه های بعدی قرار دارند.
نمودار (4-43)-نمودار آنالیز حساسیت پویای معیارهای درخت رضایتمندی مشتریان
4-3-5) آنالیز حساسیت عملکرد[44]
نمودار آنالیز حساسیت عملکرد نشان میدهد که چگونه گزینهها نسبت به معیارها و همچنین بهطورکلی نسبت به هدف اولویتبندی شدهاند.
نمودار (4-44)، نمودار آنالیز حساسیت عملکرد است. این نمودار نشان میدهد که چگونه گزینهها نسبت به معیارها و همچنین بهطورکلی نسبت به هدف اولویتبندی شدهاند. این نمودار نشان میدهد که گزینه ارزشهای مشترک نسبت به گزینههای دیگر از نوسانات کمتری برخوردار است. این نمودار نشان میدهد متغیر اعتماد با اختلاف آشکار در رتبه اول گزینه های بازاریابی رابطهمند در رضایت مشتریان بانک تجارت و متغیر ارزشهای مشترک با اختلاف آشکار در رتبه آخر گزینه های بازاریابی رابطهمند در رضایت مشتریان قرار دارند.
نمودار (4-44)-نمودار آنالیز حساسیت عملکرد عوامل بازاریابی رابطهمند بر مبنای سه معیار اصلی
4-4) اجرای ماتریس اهمیت-عملکرد
در این مرحله با مطالعه پیشینه پژوهش و با بهره گیری از نظرات مدیران و خبرگان هشت عامل شناسایی و شاخص های مربوط به آن استخراج گردید. سپس پرسشنامهای شامل 30 گزاره و با هدف میزان اهمیت و میزان عملکرد بانک مورد مطالعه طراحی و در اختیار مشتریان بانک تجارت قرار گرفت. پس از جمعآوری پرسشنامه ها با بهره گرفتن از ماتریس اهمیت-عملکرد به دستهبندی شاخص ها و عوامل اصلی بازاریابی رابطهمند پرداخته شده است. در این قسمت ابتدا به ارائه ویژگیهای نمونه آماری پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت، سن، مدت زمان همکاری و میزان تحصیلات، پرداخته شده و سپس از ماتریس اهمیت-عملکرد برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده گردیده است.
جدول (4-10) و نمودار (4-45) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت را نشان میدهد. نتایج جدول (4-10) نشان میدهد 63 درصد پاسخ دهندگان مرد و 37 درصد زن بوده اند.
جدول (4-10)-توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت
جنسیت |
فراوانی |
درصد فراوانی |
مرد |
139 |
63 درصد |
زن |
81 |
37 درصد |
کل |
220 |
100 درصد |
نمودار (4-45)- نمودار توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت
جدول (4-11) و نمودار (4-46) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سن را نشان میدهد. نتایج جدول (4-11) نشان میدهد بیشترین درصد سنی پاسخ دهندگان، مشتریان بین 39-30 سال و کمترین درصد میزان سنی پاسخ دهندگان، مشتریان بالاتر از 50 سال بوده اند.
جدول (4-11)-توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سن
موضوعات: بدون موضوع
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 06:06:00 ب.ظ ]