۱-۸-۳- بازاریابی حسی……………………………………………………………………………………….۱۲
۱-۸-۴- جذب مشتری………………………………………………………………………………………….۱۳
۱-۸-۵- مشتری……………………………………………………………………………………………………۱۳
۱-۸-۶- جو…………………………………………………………………………………………………………۱۳
فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات تحقیق………………………………………………………………………..۱۴
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………۱۵
۲-۱-بخش اول : بازاریابی …………………………………………………………………………………….۱۷
۲-۱-۱- تعریف بازاریابی…………………………………………………………………………………………………..۱۷
۲-۱-۲- مدیریت بازاریابی………………………………………………………………………………………………….۱۹
۲-۱-۳- آمیخته بازاریابی……………………………………………………………………………………………………۲۰
۲-۱-۴- تعریف بازار…………………………………………………………………………………………………………۲۲
۲-۱-۵- ابعاد بازاریابی……………………………………………………………………………………………………….۲۵
۲-۲-بخش دوم : بازاریابی حسی…………………………………………………………………………..۲۸
۲-۲-۱- بازاریابی حسی چیست؟……………………………………………………………………………………..۲۸
۲-۲-۲- عناصر چند حسی در بازاریابی حسی……………………………………………………………………۳۲
۲-۲-۲-۱- حس بینایی در بازاریابی………………………………………………………………………۳۴
۲-۲-۲-۲- حس شنوایی در بازاریابی…………………………………………………………………….۳۷
۲-۲-۲-۳- حس بویایی دربازاریابی………………………………………………………………………۳۹
۲-۲-۲-۴- حس چشایی در بازایابی……………………………………………………………………..۴۳
۲-۲-۲-۵- حس لامسه در بازاریابی………………………………………………………………………۴۷
۲-۳-بخش سوم:جذب مشتری و قصد خرید مشتری……………………………………………….۵۰
۲-۳-۱- رفتار مصرف کننده……………………………………………………………………………………………..۵۰
۲-۳-۲- جذب مشتری…………………………………………………………………………………………………….۵۱
۲-۳-۳- فرایند تصمیم خرید…………………………………………………………………………………………….۵۴
۲-۳-۴- عوامل تاثیر گذار موقعیتی بر رفتار خرید مشتریان……………………………………………………۵۵
۲-۳-۴-۱- ویژگی های موقعیتی و رفتار مصرف کننده…………………………………………….۵۵
۲-۳-۴-۱-۱- ویژگی های فیزیکی…………………………………………………………….۵۵
۲-۳-۴-۱-۲- محیط اجتماعی…………………………………………………………………..۵۷
تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی
۲-۳-۴-۱-۳- چشم انداز زمانی…………………………………………………………………۵۷
۲-۳-۴-۱-۴- چرایی خرید………………………………………………………………………..۵۸
۲-۳-۴-۱-۵- حالات موقت……………………………………………………………………….۵۸
۲-۴- بخش چهارم:خدمات و مفاهیم بازاریابی آن……………………………………………………..۵۹
۲-۴-۱- ماهیت و طبقه بندی خدمات…………………………………………………………………………………۵۹
۲-۴-۲- خصوصیات خدمات و مفاهیم بازاریابی آن……………………………………………………………..۶۰
۲-۴-۳- خط مشی های بازاریابی موسسات خدماتی……………………………………………………………..۶۱
۲-۵- بخش پنجم: پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی…………………………………………………۶۳
۲-۵-۱- پیشینه تحقیقات خارج از ایران……………………………………………………………………………….۶۳
۲-۵-۲- پیشینه تحقیقات در داخل ایران……………………………………………………………………………….۷۸
فصل سوم: روش شناسی پژوهش…………………………………………………………………………………..۹۴
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
۳-۱- نوع و روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………..۹۵
۳-۲- روش و ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………۹۶
۳-۳- مقیاس اندازه گیری ………………………………………………………………………………………………….۹۷
۳-۴-فرضیه ها و سوالات پرسشنامه……………………………………………………………………………………۹۷
۳-۵- جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………..۱۰۱
۳-۶- روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………….۱۰۲
۳-۷- روش تعیین حجم نمونه…………………………………………………………………………………………۱۰۳
۳-۸- روایی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………۱۰۳
۳-۹- پایایی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………۱۰۴
۳-۱۰- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………..۱۰۶
۳-۱۰-۱-آزمون کولموگروف-اسمیرنف…………………………………………………………….۱۰۶
۳-۱۰-۲-آزمون کروسکال والیس……………………………………………………………………..۱۰۷
۳-۱۰-۳- آزمون فریدمن………………………………………………………………………………….۱۰۷
۳-۱۰-۴- آزمون دو جمله ای یا آزمون نسبت……………………………………………………..۱۰۸
۳-۱۰-۵- آزمون مان ویتنی……………………………………………………………………………….۱۰۸
۳-۱۰-۶- تحلیل عاملی…………………………………………………………………………………….۱۰۹
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۱
۴-۱- آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………….۱۱۲
۴-۱-۱- جنسیت…………………………………………………………………………………………….۱۱۲
۴-۱-۲- سن مشتریان………………………………………………………………………………………۱۱۳
۴-۱-۳- میزان تحصیلات مشتریان…………………………………………………………………….۱۱۴
۴-۱-۴- آمار توصیفی مولفه های مورد بررسی…………………………………………………….۱۱۵
۴-۲- آمار استنباطی ……………………………………………………………………………………………………..۱۱۵
۴-۲-۱- آزمون نرمال بودن توزیع داده ها…………………………………………………………….۱۱۵
۴-۲-۲- تحلیل عاملی تاییدی سازه های پرسشنامه………………………………………………..۱۱۷
۴-۲-۳- بررسی آزمون فرضیات ………………………………………………………………………..۱۱۹
۴-۲-۳-۱- فرضیه اول…………………………………………………………………………..۱۱۹
۴-۲-۳-۲- فرضیه دوم…………………………………………………………………………..۱۲۰
موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1400-01-25] [ 08:24:00 ق.ظ ]