۵-۳ ابزار پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۴
۶-۳ روش های تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………۵۶
۷-۳ ملاحظات اخلاقی……………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۷
فصل چهارم: یافته های پژوهشی

 

 


داده های توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………………….۵۹

۱-۱-۴ متغیرهای مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………..۵۹

 

 


یافته‌های استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………….۶۱

۱-۲-۴ فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۱
۲-۲- ۴ فرضیه فرعی یک………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۱
۳-۲-۴ فرضیه فرعی دو……………………………………………………………………………………………………………………………………۶۳
۴-۲-۴ فرضیه فرعی سه…………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۶
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۹
۱-۱-۵فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۰
۲-۱-۵فرضیه فرعی یک…………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۱
۳-۱-۵فرضیه فرعی دو…………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۳
۴-۱-۵فرضیه فرعی سه……………………………………………………………………………………………………………………………………۷۵

 

 


محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….۷۸

۱-۲-۵خارج از اختیار محقق……………………………………………………………………………………………………………………………۷۸
۲-۲-۵در اختیار محقق…………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۸
۳-۵پیشنهادات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۹
۱-۳-۵پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………………………۷۹
۲-۳-۵پیشنهادات پژوهشی……………………………………………………………………………………………………………………………..۷۹
منابع
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۱
منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۸۳
چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۶
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۱-۳ جنسیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۳
جدول ۲- ۳ سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………………………………………………۵۳
جدول ۳-۳ سابقه……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۴
جدول ۴-۳ سن………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۴
جدول ۱-۴- میانگین و انحراف معیار متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………..۵۹
جدول ۲-۴- میانگین و انحراف معیار ابعاد مدیریت دانش……………………………………………………………………………..۶۰
جدول ۳-۴- میانگین و انحراف معیار ابعاد بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………۶۰
جدول ۴-۴- ماتریس همبستگی متغیرهای مورد مطالعه……………………………………………………………………………….۶۱
جدول ۵-۴- نتایج تحلیل رگرسیون مدیریت ارتباط با مشتری از روی مدیریت دانش و بازاریابی رابطه مند به شیوه همزمان…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۲
جدول ۶-۴ ماتریس همبستگی………………………………………………………………………………………………………………………..۶۴
جدول ۷-۴- نتایج تحلیل رگرسیون همزمان مدیریت ارتباط با مشتری از روی ابعاد مدیریت دانش……… ۶۵
جدول ۸-۴- نتایج تحلیل رگرسیون همزمان مدیریت ارتباط با مشتری از روی ابعاد بازاریابی رابطه‌مند……۶۶

بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری
در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان
به وسیله: روح اله کریمی
چکیده
هدف از این پ‍ژوهش تبیین رابطه بین مدیریت دانش وبازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری بوده است . روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان بانکهای سپیدان به حجم ۱۰۸ نفر بوده اند، نمونه آماری در این تحقیق منطبق با جامعه اماری ۱۰۸ نفر است به دلیل محدود بودن جامعه آماری از مطالعه موردی استفاده گردیده است .ابزار اندازه گیری پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان ، مدیریت دانش و بازاریابی رابطه مند بوده. تحلیل داده ها با آزمون ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون صورت گرفت. نتایج نشان داد که بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری رابطه معناداری وجود دارد.از طرفی بین دو متغیرپیش بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه مند با متغیر ملاک مدیریت ارتباط با مشتری رابطه معنی‌دار وجود ندارد. همچنین بین ابعاد بیرونی سازی و درونی سازی بامدیریت ارتباط با مشتری رابطۀ مستقیم معناداری وجود دارد و بین اجتماعی سازی بامدیریت ارتباط با مشتری رابطۀ مستقیم معناداری وجود دارد ولی از نتایج آزمون تحلیل ‌واریانس می‌توان استنباط کرد که بین ابعاد مدیریت دانش با متغیر ملاک مدیریت دانش رابطه معنی‌دار وجود ندارد.از طرف دیگر در بین ابعاد بازاریابی رابطه مند تنها فعالیت های فروش و نظارت بر روابط با مدیریت ارتباط با مشتری رابطۀ مستقیم معناداری وجود دارد همچنین از نتایج آزمون تحلیل‌واریانس می‌توان استنباط کرد که تنها بین متغیر پیش‌بین، نظارت بر روابط و متغیر ملاک مدیریت ارتباط با مشتری رابطه خطی معنی‌دار در سطح ۰۱/۰ وجود دارد و نظارت بر روابط به طور معنی‌دار قادر به پیش‌بینی مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد.در پایان پیشنهاد می شود مسئولان بانکهای کشور در راستای نهادینه سازی و بهبود مدیریت ارتباط با مشتری از طریق افزایش مدیریت دانش کارکنان اقدام نمایند.
تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی
کلید واژه‌ها : بازاریابی رابطه مند ، مدیریت دانش ، مدیریت ارتباط با مشتری
فصل اول
کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
بر خلاف تئوری بازاریابی کلاسیک که هنرش در جذب مشتریان جدید و تأکید آن بیشتر بر انجام معاملات متمرکز بود تا ایجاد رابطه با دیگران، با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها در مشتری یابی برای محصولات و خدماتشان و همچنین افزایش قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز، شرکتها دیگر نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشند، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابطی مستحکم با آنان را نیز باید مورد توجه قرار دهند.(سلیمانی،۱۳۸۸،ص۸۹)

 

جهت دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید.

 

موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1400-01-25] [ 05:38:00 ق.ظ ]