کیانفر،فرهاد.(۱۳۸۷).” نقش سیستم های اطلاعاتی مدیریت استراتژیک در فرآید تصمیم گیری های راهبردی".مدیریت فردا ، شماره ۱۹ ، ص ص ۷۵-۶۵٫
مدبر نیا ، یاسمن.(تابستان ۱۳۹۰).”بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکتهای عضو بورس اوراق بهادار ایران“. پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد رشت.
مشایخی، علینقی.(۱۳۸۷).”برنامه ریزی استراتژیک“. تهران : دانشگاه شریف.
مصلح شیرازی، علی نقی. حیدری، علی.(۱۳۸۲).” طراحی نظام ارزیابی و کنترل راهبردی در الگوی مدیریت راهبردی طرح گرا” .ویژه نامه حسابداری ،دوره ۱۹ ، شماره ۲ ، ص ص ۸۶-۷۵٫
منصوری، هدایت الله.(۱۳۷۸).”نحوه طراحی سیستم های اندازه گیری عملکرد ، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی (مجموعه مقالات)” تهران : سازمان امور اداری و استخدامی کشور.
مهرگان ،محمد.(۱۳۹۱).”تحلیل پوششی داده ها ، مدل های کمی در ارزیابی عملکرد سازمان ها(جلد اول)“. تهران: نشر کتاب دانشگاهی.
موسی خانی، مرتضی.حسن زاده، رقیه.(۱۳۸۴)."بررسی تاثیر سیستم ارزیابی عملکرد تلفیقی کارکنان در بهبود عملکرد".فصلنامه علمی تخصصی مدیریت ، شماره ۴ ، ص ص ۹-۲٫
مینتزبرگ ، هنری. آلستراند ، بروس. لمپل ، ژوزف. “ جنگل استراتژی ". ترجمه دکتر محمود احمد پور ، چاپ اول ،تهران :نشر پردیس .
نجمی، منوچهر.زارعی، بهروز. حسینی، سیروس.(۱۳۸۷). ” BSCS و EFQM تعامل یا تقابل “. مجموعه مقالات کنفراس ملی مدیریت عملکرد ،جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ،ص ص ۱۷-۱٫
نیکو مرام ،هاشم. رهنمای رودپشتی، فریدون. هیبتی، فرشاد.(۱۳۸۹). “مبانی مدیریت مالی(جلد اول)“. تهران : انتشارات ترمه.
وطن دوست، مینا.(تابستان۱۳۹۱)."رابطه بین اصول مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ گیلان ” ، .پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد رشت.
ویلیام، کلوک اف.لارنس ،آر جاچ .(۱۳۸۶). “سیاست بازرگانی و مدیریت استراتژیک(جلد اول)“. تهران : انتشارات یادواره کتاب.
یوسفی نژاد عطاری، مهدی. نیشابوری جامی، انسیه.(۱۳۸۸). “بررسی پیچیدگی اندازه گیری عملکرد مربوط به مدیریت و رهبری". منابع انسانی ، شماره ۲ ، ص ص ۳۷-۳۰٫
Adler, Michael & Erio, Ziglio.(1996).”Gazing into the Oracle: The Delphi Method and its Application to Social Policy and Public Health“. London : Jessica Kingsley Publishers.
Arts, M , Homburg ,C & Rajab , T.(2012). “Performance –measurement system design and functional strategic decision influence:The role of performance-measure properties", Accounting , Organizations and society, Vol 37, pp 445-460.
Bastian,E & Unawar,M.(2012).” Perceived Environment Uncertainty, Business Strategy,Performance Measurement Systems and Organizational Performance". International Congress on Interdisciplinary Business and Social Science.
Bird,S.M , Cox.D ,Farewell,T&Goldstein.(2003).” Performance indicators: Good, bad and ugly ” , Royal Statistical Society, No 1, pp 1-27.
Bisbe,J & Malagueno,R .(2012)."Using strategic performance measurement systems for strategy formulation: Does it work in dynamic environments?". Management Accounting Research,No 23,pp 296-311.
Bititci,U.S.(2002)."Integrated Performance Measurement Systems: : a audit approach : the competitive business structure". Control Magazine, Vol 28, No1 ,pp 18-22.
Bititci,U.S,Carrie,A.S,McDevitt.L.(1997)."Integrated Performance Measurement Systems: a development guide". International Journal of Operations and Production.Vol 17,No5, pp 522-534.
Bourne,M & Neely,A.D.(2003)."Implementing Performance Measurement System".International Journal of Performace Management , Vol 5, No 1, pp 1-24 .
Chia-Ling,L & Huan-Jung,Y.(2011)."Organization structure,competition and performance measurement systems and their joint effects on performance".Management Accounting Research,No22,pp 84-104.
Damon,M,Chee,W&Gongmeng.C.(2009)."Strategy,performance-measurement-systems,and performance: A study of Chinese firms” .The International Journal Of Accounting, Vol44, pp 256-278.
Das,L .(1994).” Performance measurement takes center stage at Johnson space center ” . IE-Industrial Engineering , Vol 26 ,No 3,pp 24-28.
Davis,S & Albright,T.(2005) “An Investigation of the Effect of Balanced Scorecard Impementation On Financial Performance".Management Accountning Research,Vol 15,No2,pp 35-153.
Eardley, A,Marshall,D.V&Ritchie,R.L.(1991).”Management information systems, second edition“, London : Longman.
Fleming,M & Che.W.c.(2009)."Strategy, performance-measurement systems, andperformance: A study of Chinese firms” .The International Journal Of Accounting ,No44 , pp256-276.
Hoque,Z & James,W.(2000).” Linking balanced scorecard measures to size and market factors: Impact on organizational performance".Journal Of Management Accounting Research.
Ittner,D,Larcker,D&Randall.T.(2003)."Performance implications of strategic Performance measurement in financial services firms” .Accounting Organizations and Society , No 28, pp 715-741.
Kaplan,R.S & Norton,D.P.(2004).”Strategy Maps:Converting Intangible Assets into Tangible Outcomes“. Harvard Business School Press.
Kaplan,R.S & Norton.D.P.(2001). “The Strategy-Focused Organization“.Harvard Business School press .
Laffman,G,Lea,E & Sanderson.(1996).”Strategic management: an Brain analytical introduction“.
Mahama,H.(2006)."Management control system , cooperation and performance in strategic supply relationship". Management accounting research , Vol 17 , pp315-329.
Malina,M & Selto,F.(2001)."Communicating and controlling strategy: an empirical study of the effectiveness of the Balanced Scorecard". Journal of Management Accounting Research.
Neely, A.(1999). “The performance measurement revolution:why now and what next? “.International Journal Of Operations and Production Management ,vol 19 , No2 , pp 205-228.
Neely, A , Richards ,H , Mills ,J & Platts ,K .(1997)."Designing performance measure : A structured approach “.International Journal Of Operations and Production Management ,vol 17, pp 1131 – ۱۱۵۲.
Neely, A.D ,Mills. J.F,Gregory, M.j & Platts, K.W.(1995). “Performance measurement system design – a literature review and research agenda".International Journal of Operations and Production Management , Vol 15, No 4, pp 80-116.
Nolan, T. M, Goodstein, L. D & Pfeiffer, J. W. (1992). “Applied strategic planning - A comprehensive guide“. San Diego, CA: Pfeiffer & Company.
Nunnally, J. C. (1978). “ Psychometric theory (2nd ed.)“. New York: McGraw-Hill.
Panigyrakis, G.G & Theodoridis, P.K.(2008). “Internal marketing impact on business performance in a retail context". International Journal of Retail & Distribution Management, Vol 37,No 7, pp 600-628.
Peiperl,M".(2001).” Getting 360 degree feedback right ” .Harvard Business Review,Vol79 , No1 , pp. 142-147.
Peterson,R.(1994),"Meta-Analysis of alpha Cronbach’s coefficient".Journal Of Consumer Research,No22,Vol2,pp381-391.
Propper, C & W, Deborah.(2003).”The Use and Usefulness of Performance Measures in the Public Sector“. The Centre for Marketand Public Organisation, Department of Economics, University of Bristol, UK .
Ritchie, Bob & Marshall, David.(1993). “ Business risk management ” .London : Chapman & Hall.
Samson,M & Lema,M.(2005). “Development of construction contractors performance measurement framework“.paper presented at the 1st International Conference of Creating a Sustainable.
Shahin, A. (2011). “An Investigation on the Influence of Total Quality Management on Financial Performance the Case of Boutan Industrial Corporation". International Journal of Business & Social Science, Vol.2 No.15, pp. 105-112.
Sinclair , D & Zairi,M.(1995)."Effective Process Management Through performance measurement “.Business Process Re-engineering & Management Journal ,vol 1 , No3 , pp 50-65.