فایل های پایان نامه درباره :تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات در شعب بانک صادرات شهرستان ... | ... | |
مشتریگرایی
۲۰۹/۰
۹۹۲/۱
۰۴۹/۰
همانطور که از نتیجه آزمون رگرسیون خطی مشاهده میشود مقدار F برابر با ۹۶۸/۳ گردیده که این مقدار با درجات آزادی (۸۷ و ۱) در سطح ۰۴۹/۰ معنادار گردیده و چون سطح قابل قبول معناداری کمتر از ۰/۰۵ میباشد، بنابراین مولفه مشتریگرایی بازارگرایی به میزان ۲۰ درصد بر روی نوآوری خدمات تاثیرگذار میباشد که این تاثیر گذاری با توجه به سطح معناداری ۰۴۹/۰، معنادار میباشد از اینرو فرضیه فرعی اول تایید میگردد یعنی مولفه مشتریگرایی تاثیرمثبت و معنی داری بر روی نوآوری خدمات دارد.
نتایج تحلیل آماری برای فرضیه فرعی دوم
آماره دوربین واتسون
R2
آماره F
سطح معناداری (F)
۹۲/۱
۱۶۵/۰
۳۴۱/۱۸
۰۰۰/۰
نام مولفه
اندازه ضریب
آماره t
سطح معناداری
رقیبگرایی
۴۱۷/۰
۲۸۳/۴-
۰۰۰/۰
همانطور که از نتیجه آزمون رگرسیون خطی مشاهده میشود مقدار F برابر با ۳۴۱/۱۸ گردیده که این مقدار با درجات آزادی (۸۷ و ۱) در سطح ۰۵/۰ معنادار گردیده و چون سطح قابل قبول معناداری کمتر از ۰/۰۵ میباشد، بنابراین مولفه رقیبگرایی بازارگرایی به میزان ۴۱ درصد بر روی نوآوری خدمات تاثیرگذاری دارد و از طرفی میزان معناداری آن نیز ۰۰۰/۰ و معنادار است از اینرو مولفه رقیبگرایی بازارگرایی بر روی نوآوری خدمات تاثیرگذاری مثبت و معنادارداشته و بدین جهت فرضیه فوق تایید میگردد.
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 12:49:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|