۲-۴-۱ اهداف جزئی :
۱ – تعیین رابطه ی راهبرد شناختی تنظیم هیجان «ملامت خویش» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
نتیجه تصویری برای موضوع افسردگی
۲ – تعیین رابطه ی راهبرد شناختی تنظیم هیجان «پذیرش» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری–عملی وپانیکدر جمعیت غیر بالینی
۳ – تعیین رابطه ی راهبرد شناختی تنظیم هیجان «نشخوارگری» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۴ – تعیین رابطه ی راهبرد شناختی تنظیم هیجان «تمرکز مجدد مثبت» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۵ – تعیین رابطه ی راهبرد شناختی تنظیم هیجان «تمرکز مجدد بر برنامه ریزی» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۶ – تعیین رابطه ی راهبرد شناختی تنظیم هیجان «ارزیابی مجدد مثبت» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۷ – تعیین رابطه ی راهبرد «دیدگاه پذیری» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۸ – تعیین رابطه ی راهبرد «فاجعه انگاری» با با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۹ – تعیین رابطه ی راهبرد «ملامت دیگران» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۱۰ – تعیین رابطه ی برونگرایی با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۱۱ – تعیین رابطه ی روان نژندی گراییبا نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۱۲ – تعیین نقش واسط روان نژندی گراییدر روابط بین راهبرد «ملامت خویش» و نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۱۳ – تعیین نقش واسط روان نژندی گراییدر روابط بین راهبرد «ملامت دیگران» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکدر جمعیت غیر بالینی
۱۴- تعیین نقش واسط روان نژندی گراییدر روابط بین راهبرد «پذیرش» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکدر جمعیت غیر بالینی
۱۵- تعیین نقش واسط روان نژندی گرایی در روایط بین راهبرد «نشخوارگری» و نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکدر جمعیت غیر بالینی
۱۶- تعیین نقش واسط روان نژندی گرایی در روابط بین راهبرد «تمرکز مجدد مثبت» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۱۷- تعیین نقش واسط روان نژندی گراییدر روابط بین راهبرد «تمرکز مجدد بر برنامه ریزی» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۱۸- تعیین نقش واسط روان نژندی گراییدر روابط بین راهبرد «ارزیابی مجدد مثبت» و نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۱۹- تعیین نقش واسط روان نژندی گراییدر روابط بین راهبرد «دیدگاه پذیری» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۲۰ – تعیین نقش واسط روان نژندی گراییدر روابط بین راهبرد «فاجعه انگاری» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۲۱ – تعیین نقش واسط برون گراییدر روابط بین راهبرد «ملامت خویش» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکدر جمعیت غیر بالینی
۲۲ – تعیین نقش واسط برون گراییدر روابط بین راهبرد «ملامت دیگران» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیک در جمعیت غیر بالینی
۲۳- تعیین نقش واسط برون گراییدر روابط بین راهبرد «پذیرش» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکدر جمعیت غیر بالینی
۲۴ – تعیین نقش واسط برون گراییدر روابط بین راهبرد «نشخوارگری» و نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۲۵ – تعیین نقش واسط برون گراییدر روابط بین راهبرد «تمرکز مجدد مثبت» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۲۶ – تعیین نقش واسط برون گراییدر روابط بین راهبرد «تمرکز مجدد بر برنامه ریزی» و نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکدر جمعیت غیر بالینی
۲۷ – تعیین نقش واسط برون گراییدر روابط بین راهبرد «ارزیابی مجدد مثبت» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکدر جمعیت غیر بالینی
۲۸ – تعیین نقش واسط برون گراییدر روابط بین راهبرد «دیدگاه پذیری» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۲۹ – تعیین نقش واسط برون گراییدر روابط بین راهبرد «فاجعه انگاری» ونشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
۳۰ – برازش مدل اندازه گیری با مدل نظری
۵-۱ فرضیه ها و سوال های پژوهش:
۱ – راهبرد «نشخوارگری» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینیرابطه ی مثبت دارد.
۲ – راهبرد «فاجعه انگاری» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری
– عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینیرابطه ی مثبت دارد.
۳ – راهبرد «ملامت خویش» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکدر جمعیت غیر بالینی رابطه ی مثبت دارد.
۴ – راهبرد «ارزیابی مجدد مثبت» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکدر جمعیت غیر بالینی رابطه ی منفی دارد.
۵ – راهبرد «پذیرش» با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی رابطه دارد.
۶ – برونگرایی با با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی
رابطه ی منفی دارد.
۷ –روان نژند گرایی با نشانه های افسردگی،اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک در جمعیت غیر بالینی رابطه ی مثبت دارد.
۸ – روان نژندگرایی در روابط بین راهبرد «ملامت خود» و نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک نقش مثبت دارد.
۹- روان نژندگرایی در روابط بین راهبرد «نشخوارگری» و نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکنقش مثبت دارد.
۱۰ – روان نژندگرایی در روابط بین راهبرد «پذیرش» و نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک نقش منفی دارد.
۱۱ – روان نژندگرایی در روابط بین راهبرد «دیدگاه گیری»نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیک نقش منفی دارد.
۱۲ – روان نژندگرایی در روابط بین راهبرد «ملامت دیگران» و نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک نقش منفی دارد.
۱۳ – روان نژندگرایی در روابط بین راهبرد «فاجعه انگاری»نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک نقش مثبت دارد.
۱۴ – روان نژندگرایی در روابط بین راهبرد «تمرکز مجدد مثبت» و نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری– عملی و پانیکنقش منفی دارد .
۱۵ – روان نژندگرایی در روابط بین راهبرد «تمرکز مجدد بر برنامه ریزی» و نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکنقش منفی دارد.
۱۶ – روان نژندگرایی در روابط بین راهبرد «ارزیابی مجدد مثبت» و نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیک نقش منفی دارد.
سوالات:
۱ – آیا راهبرد «تمرکز مجدد مثبت» با نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکرابطه دارد؟
۲ – آیا راهبرد «تمرکز مجدد بر برنامه ریزی» با نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکرابطه دارد؟
۳ – آیا راهبرد «دیدگاه پذیری» با نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکرابطه دارد؟
۴ – آیا راهبرد «ملامت دیگران» با نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکرابطه دارد؟
۵ – آیا برون گرایی اثر راهبرد «ارزیابی مجدد مثبت»برنشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکرا افزایش می دهد؟
۶ – آیا برون گرایی اثر راهبرد «ملامت خود»برنشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکرا کاهش می دهد؟
۷ – آیا برون گرایی اثر راهبرد «ملامت دیگران»برنشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکرا کاهش می دهد؟
۸ – آیا برون گرایی اثر راهبرد «دیدگاه پذیری»برنشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکرا افزایش می دهد؟
۹ – آیا برون گرایی اثر راهبرد «نشخوارگری»برنشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکرا کاهش می دهد؟
۱۰ – آیا برون گرایی اثر راهبرد «تمرکز مجدد مثبت»برنشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی وپانیکرا افزایش می دهد؟
۱۱ – آیا برون گرایی اثر راهبرد «فاجعه انگاری»برنشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکرا کاهش می دهد؟
۱۲ – آیا برون گرایی اثر راهبرد «تمرکز مجدد بر برنامه ریزی»برنشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری– عملی و پانیکرا افزایش می دهد؟
۱۳ – آیا برون گرایی اثر راهبرد «پذیرش» برنشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری – عملی و پانیکرا افزایش می دهد؟
۱۴–مدل اندازه گیری با کدام مدل نظری ترسیم شده برازش دارد؟
۶-۱ متغیرهای پژوهش
۱ – نشانه های افسردگی، اضطراب منتشر، وسواس فکری– عملی و پانیک زیر بالینی به عنوان متغیرهای وابسته یا ملاک
۲ – راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در ۹ مولفه شامل «ملامت خویش»، «پذیرش»، «نشخوارگری»، «تمرکز مجدد مثبت»، «تمرکز مجدد بر برنامه ریزی»، «ارزیابی مجدد مثبت»، «دیدگاه پذیری»، «فاجعه انگاری»، «ملامت دیگران» به عنوان متغیرهای مستقل یا پیش بین
۳ – برونگرایی و روان نژندگرایی به عنوان متغیرهای میانجی
۷-۱ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

 

موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1400-01-25] [ 01:43:00 ق.ظ ]