دانشگاه پیام نور
مرکز بابل
پایان نامه
جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
مدیریت اجرایی (بازاریابی و صادرات)
اولویت بندی عوامل ریزش مشتری
(مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه عمر پاسارگاد در سطح استان مازندران)
استاد راهنما
دکتر سیدعلی نبوی چاشمی
استاد مشاور
دکتر سیدمحمد باقری
نگارش
محمدرضا کاویانی
پاییز۹۴

گواهی اصالت، نشر و حقوق مادی و معنوی اثر
اینجانب محمدرضا کاویانی دانشجوی ورودی سال ۱۳۹۲ مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گواهی می نمایم چنانچه در پایان نامه خود از فکر، ایده و نوشته دیگری بهره گرفته ام با نقل قول مستقیم یا غیر مستقیم منبع و ماخذ آن را نیز درجای مناسب ذکر کرده ام. بدیهی است مسئولیت تمامی مطالبی که نقل قول دیگران نباشد بر عهده خویش می دانم و جوابگوی آن خواهم بود.
دانشجو تأیید می نماید که مطالب مندرج دراین پایان نامه نتیجه تحقیقات خودش می باشد و درصورت استفاده از نتایج دیگران مرجع آن را ذکر نموده است.
نام و نام خانوادگی دانشجو
تاریخ و امضاء
اینجانب محمدرضا کاویانی دانشجوی ورودی سال ۱۳۹۲ مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گواهی می نمایم چنانچه براساس مطالب پایان نامه خود اقدام به انتشار مقاله، کتاب، و … نمایم ضمن مطلع نمودن استاد راهنما، با نظر ایشان نسبت به نشر مقاله،کتاب، و … و به صورت مشترک و با ذکر نام استاد راهنما مبادرت نمایم.
نام و نام خانوادگی دانشجو
تاریخ و امضاء
کلیه حقوق مادی مترتب از نتایج مطالعات ، آزمایشات و نو آوری ناشی از تحقیق موضوع این پایان نامه متعلق به دانشگاه پیام نور می باشد .
پاییز۱۳۹۴
تقدیم به
پدر و مادر مؤمن و مهربانم
که هر لحظه وجودم را از چشمه سار پر از عشق چشمانشان سیراب میکنند
شکر شایان نثار ایزد منان که توفیق را رفیق راهم ساخت
تا این پایان نامه را به پایان برسانم . از اساتید فاضل و اندیشمند
جناب آقای دکتر نبوی و دکتر باقری به عنوان اساتید راهنما و مشاور
که همواره بنده را مورد لطف و محبت خود قرار داه اند ،کمال تشکر را دارم.
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل اقتصادی ، اطلاعاتی، احساسی و کارکردی مؤثر بر ریزش مشتریان بیمه عمر پاسارگاد در سطح استان مازندران انجام می شود تا با شناسایی این عوامل و تعیین میزان اهمیت هر یک از آنها راهکارهای پیشنهادی جهت کاهش ریزش ارائه شود. بدین منظور نماینده ها، بازاریاب ها و کارکنان شعب بیمه پاسارگاد در سطح استان مازندران به عنوان جامعــــه آماری ۴۰۰ نفره انتخاب گردیده و پرسشنامه اینترنتی جهت جمع آوری اطلاعات بوسیله گوگل فرم بین نمونه ی ۱۹۶ نفری توزیع شده است. عوامل چهارگانه ذکر شده با بهره گرفتن از مطالعات پیشین، تجربیات محقق و نظرات کارشناسان در قالب بیست ویک سؤال در پرسشنامه محقق ساخته گنجانده شده است. مدل تجربی محقق ساخته و فرضیه های پژوهش نیز بوسیله نرم افزار اس پی اس اس مورد آزمون قرار گرفتند. یافته های پژوهش حاکی از آن است که عوامل اطلاعاتی تأثیر معناداری بر ریزش مشتری ندارند و به ترتیب عوامل کارکردی، اقتصادی و احساسی، مؤثرترین عوامل ریزش می باشند. بر این اساس راهکار های اجرایی برای سیاست گذاران و شرکت های بیمه گر جهت کاهش ریزش مشتری ارائه گردیده است.
پایان نامه - مقاله - پروژه
واژگان کلیدی: بیمه عمر، بازخرید بیمه نامه ، ریزش مشتری
فهرست
مقدمه ۱
۱- فصل اول: کلیات پژوهش ۲
۱-۱- مقدمه ۳
۱-۲- بیان مسأله ۳
۱-۳- ضرورت و اهمیت پژوهش ۴
۱-۴- مدل مفهومی تحقیق ۵
۱-۵- فرضیات تحقیق ۶
۱-۶- سوالات تحقیق ۷
۱-۷- اهداف تحقیق ۷
۱-۸- قلمرو تحقیق ۸
۱-۸-۱- قلمرو موضوعی ۸
۱-۸-۲- قلمرو مکانی ۸

موضوعات: بدون موضوع
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 06:20:00 ق.ظ ]