۵-۳-۱ نتایج حاصل از بررسی فرضیه اول تحقیق………………………………………………………….۱۰۸
۵-۳-۲ نتایج حاصل از بررسی فرضیه دوم تحقیق………………………………………………………….۱۰۹
۵-۳-۳ نتایج حاصل از بررسی فرضیه سوم تحقیق…………………………………………………………۱۱۰
۵-۳-۴ نتایج حاصل از بررسی فرضیه چهارم تحقیق………………………………………………………۱۱۰
۵-۳-۵ نتایج حاصل از بررسی فرضیه پنجم تحقیق………………………………………………………..۱۱۱
۵-۳-۶ نتایج حاصل از بررسی فرضیه ششم تحقیق…………………………………………………………۱۱۲
۵-۴ پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………۱۱۲
۵-۴-۱ پیشنهاد به مدیران بانک ها………………………………………………………………………………۱۱۳
۵-۴-۲ پیشنهاد به محققین آینده………………………………………………………………………………..۱۱۵
۵-۴-۳ محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………..۱۱۵
فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………….۱۱۷
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول ۲-۱ تعریف بازاریابی داخلی در هر دیدگاه………………………………………………………….۱۶
جدول ۲-۲ مروری اجمالی به مطالعات انجام شده در زمینه بازاریابی داخلی…………………………۱۸
جدول ۲-۳ اجزای تشکیل دهنده بازاریابی داخلی…………………………………………………………. ۲۲
جدول ۲-۴ مقایسه آمیخته بازاریابی درونی و آمیخته بازاریابی بیرونی……………………………….۲۳
جدول ۲-۵ تفاوت بین سبک رهبری توزیع شده و رهبری پخش شده…………………………………۳۶
جدول ۲-۶ تفاوت رهبری توزیع شده با رهبری دموکراتیک…………………………………………….۳۸
جدول۲-۷ تفاوت رهبری توزیع شده و رهبری تسهیم شده……………………………………………….۴۰
جدول ۲-۸ ابعاد رهبری توزیع شده از نظر محققان حوزه رهبری توزیع شده………………………..۴۷
جدول ۳-۱ مقدار آلفای کرونباخ برای هر دامنه از پایایی…………………………………………………۷۵
جدول۳-۲ پایایی پرسشنامه به تفکیک هر متغیر………………………………………………………………۷۵
جدول ۴-۱توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت……………………………………………………۷۸
جدول۴-۲ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب وضعیت استخدامی……………………………………..۷۹
جدول۴-۳ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تحصیلات…………………………………………۸۰
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل……………………………………………۸۱
جدول۴-۵ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن………………………………………………………….۸۲
جدول ۴-۶ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سنوات خدمت………..………………………………..۸۳
جدول ۴-۷ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیر رهبری توزیعی………………………………….۸۴
جدول ۴-۸ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیر رفتار شهروندی سازمانی……………………..۸۵
جدول ۴-۹ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیر بازاریابی داخلی…………………………………۸۶
جدول ۴-۱۰ آزمون کولموگروف- اسمیرنف برای نرمال بودن داده ها………………………………۸۷
جدول ۴-۱۱ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی در دو حالت تخمین استاندارد و ضرایب معناداری………………………………………………………………………………………………………………..۸۸
جدول ۴-۱۲ مقدار شاخص های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی……..۸۸
جدول ۴-۱۳ تحلیل عاملی تاییدی رفتار شهروندی سازمانی در دو حالت تخمین استاندارد و ضرایب معناداری………………………………………………………………………………………………………۸۹
جدول۴-۱۴ مقدار شاخص های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی رفتار شهروندی……..۹۰
جدول ۴-۱۵ تحلیل عاملی تاییدی بازاریابی داخلی در دو حالت تخمین استاندارد و ضرایب معناداری………………………………………………………………………………………………………………..۹۱
جدول ۴-۱۶ مقدار شاخص های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی بازاریابی داخلی….۹۱
جدول ۴-۱۷ شاخص های نیکویی برازش تحلیل عاملی تاییدی مدل نهایی پژوهش…………….۹۳
جدول ۴-۱۸ شاخص های نیکویی برازش تحلیل عاملی تاییدی مدل رهبری توزیع بالا…………۹۶
جدول ۴-۱۹ شاخص های نیکویی برازش تحلیل عاملی تاییدی مدل رهبری توزیع پایین………۹۸
جدول ۴-۲۰ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی…………………………………..۹۸
جدول ۴-۲۱ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل رهبری توزیعی….۹۹
جدول ۴-۲۲ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل فرهنگ سازمان…۱۰۰
جدول ۴-۲۳ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل مسئولیت مشترک۱۰۱
جدول ۴-۲۴ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل ماموریت، چشم انداز و اهداف سازمان…………………………………………………………………………………………………….۱۰۲
جدول ۴-۲۵ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل رفتارهای رهبری………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۳
جدول ۴-۲۶ آزمون t برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس جنسیت…………………..۱۰۳
جدول ۴-۲۷ آزمون t برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس وضعیت تأهل…………..۱۰۴
جدول ۴-۲۸ آزمون F برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس سن………………………..۱۰۵
جدول ۴-۲۹ آزمون F برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس سطح تحصیلات………۱۰۵
جدول ۴-۳۰ آزمون F برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس سنوات خدمت…………۱۰۶
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار ۴-۱ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۷۸
نمودار ۴-۲ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت استخدامی…………………………………..۷۹
نمودار ۴-۳ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب سطح تحصیلات ۸۰
نمودار ۴-۴ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل ۸۱
نمودار ۴-۵- درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب سن…………………………………………………….۸۲
نمودار ۴-۶ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب سنوات خدمت………………………………………..۸۳
نمودار ۴-۷ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب رهبری توزیعی………………………………………..۸۴
نمودار ۴-۸ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب رفتار شهروندی سازمانی……………………………۸۵
نمودار ۴-۹ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب بازاریابی داخلی………………………………………۸۶

فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل ۲-۱ مدل مفهومی تحقیق …………………………………………………………………………………..۷۲
شکل ۴-۱ تحلیل عاملی تاییدی مدل نهایی پژوهش در حالت تخمین استاندارد…………………….۹۲
شکل ۴-۲ تحلیل عاملی تاییدی مدل نهایی پژوهش در حالت ضرایب معناداری.…………………..۹۳
شکل ۴-۳ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی بالا در حالت تخمین استاندارد…………………….۹۴
شکل ۴-۴ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی بالا در حالت ضرایب معناداری……………………۹۴
شکل ۴-۵ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی پایین در حالت تخمین استاندارد…………………..۹۶
شکل ۴-۶ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی پایین در حالت ضرایب معناداری…………………۹۷
فصل اول:

 

جهت دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید.

 

 

موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1400-01-25] [ 01:47:00 ب.ظ ]