رضوانی ، حمید رضا وگریلی نژاد ، (۱۳۹۰) ، ارائه الگویی برای گونه شناسی انواع نوآوری سازمانی ،فصلنامه تخصصی پارک ها ومراکز رشد ، سال هفتم ،شماره ۳۶،ص ۱۲۶-۱۴۹
رودریجوز،ترجمه چیت سازیان ، علیرضا ، مدیریت دانش ،(۲۰۱۲) پایگاه مقالات علمی مدیریت www.system.parsiblog.com.
زاهدی شمس السادات ، اسد پور، امین، حاجی نوری ،خاطره،(۱۳۹۰) ،"رابطه سیبرنتیک و مدیریت دانش در سازمان ،فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول” ،شماره ۶۳،ص۲۵-۱٫
زعفریان ،رضا ،اسماعیل زاده ، مونا، شاهی، نساء،(۱۳۸۷) ارائه الگوئی پیاده سازی مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک ومتوسط( مطالعه موردی شرکت نفت ایران ) ، فصلنامه توسعه کارآفرینی ، سال اول، شماره ۲ ،ص۱۰۲-۷۵٫
سرمد ، زهره ، بازرگان ، عباس ،حجازی ، الهه،(۱۳۷۷ )"روش تحقیق در علوم رفتاری"، ،چاپ سیزدهم
سکاران،اوما، ۱۳۸۶، روش تحقیق در مدیریت ،انتشارات موسسۀ عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی ،چاپ سوم.
سلیمی ،محمد حسین ،نصیری،محسن،(۵-۴تیر ۱۳۸۶)،” ششمین همایش مراکز و توسعه صنایع و معادن ،مدل استراتژی نوآوری محصول و تاثیر جهانی شدن تحقیق و توسعه” .
سهرایی ، بابک، فروزنده ،سکینه ،رئیسی وانانی ،ایمان ،(۱۳۹۰)،"مدلی جامع برای ارزیابی تسهیم دانش در سازمانهای پروژه محور دولتی بر مبنای عوامل انسانی و فنی” ، مدیریت دولتی ،دوره ۳،شماره ۷ ،ص۱۱۴-۹۵٫
شریف زاده،فتاح،مولایی،حسن،(۱۳۸۷)،"مدیریت دانش در سازمانهای اداری ،تولیدی و خدماتی،انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ اول.
صنوبر ، ناصر، سلمانی ، بهزاد وتجویدی ،مینا،(۱۳۹۰) ، تاثیر محرک های نوآوری بر ظرفیت نوآوری شرکتهای دانش بنیان ،فصلنامه علمی ، پژوهشی سیاست علم و فناوری ،سال چهارم ،شماره ۲ ، ص ۱۰۷-۹۱٫
طبرسا ، غلامعلی و غفوری ،داود، (۱۳۸۷) ،« بررسی تجزیه و تحلیل میزان اثر بخشی نظام ارزیابی » ،فصلنامه مدرس علوم انسانی ، دوره ۱۲، شماره ۴، ص ۲۲۵-۱۱۹٫
طبرسا ،غلامعلی و اورمزدی ،نوشین ، (۱۳۸۷) ، تبیین وسنجش عوامل زمینه ای برای استقرار مدیریت دانش : مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران – منطقه تهران، فصلنامه پیام مدیریت ، شماره ۲۶ ، ص ۶۹-۳۹٫
طبرسا.غلامرضا، اورمزدی.نوشین(۱۳۸۷)،"سنجش عوامل زمینه ای برای استقرار مدیریت دانش: مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران- منطقه تهران"، پیام مدیریت، شماره ۲۶،صص ۶۹-۳۹٫
عباس زاده شهری ،عباس ،رجبلو ،روشنک ، (۱۳۸۸)،"مدیریت دانش محور و کاربرد آن در شرکت های اکتشاف و تولید” ،ماهنامه فنی و تخصصی شرکت های ملی نفت ایران ، شماره ۶۱،ص۱۷-۹٫
علامه ،سید محسن و زارع ،سید محسن، (۱۳۸۷) ،"بررسی رابطه مدیریت دانش و نوآوری عملکردسازمانی” ، مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی ، TRIZ و مهندسی و مدیریت نوآوری ایران و اولین کنفرانس ملی تفکر و آثار علمی تخیلی و کاربرد های آن ۱۴ و۱۵ آبان ۱۳۸۷، ص ۱۲-۱۸٫
علی احمدی ،علیرضا ، الهیاری ،احمد ،۱۳۸۲، استراتژی های رقابت ونوآوری در کسب وکار ،۱۳۸۲، چاپ اول .
عمادی، حلیمه،(۱۳۹۰)، آشنایی با مفاهیم مهندسی مجدد، رقابت در سازمانها و بنگاههای اقتصادی، http://hu-ie.com/index.php.
غلامی ،عبدالخالق و قائمی ، باقر ، (۱۳۸۸)، « نقش مدیریت دانش در تقویت فرهنگ نوآوری در سازمانها » ،همایش منطقه ای طراحی (مهندسی) مجدد جامع سازمان ، ۱۰دی ماه ، ص ۱۵۷-۱۲۵٫
فدائی ، غلامرضا،حسن زاده محمد،وذراتی ،ماشاالله ،(۱۳۹۰) ،"بررسی مفهوم نظام مدیریت دانش “،فصلنامه علمی –پژوهشی تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی ، دوره ۱۷،شماره ۴ پیاپی ۶۷ ،۵۳۳-۵۸۰٫
فرجندی ،مریم،۱۳۸۹،"تاثیر فرایند اشتراک دانش برقابلیت های نوآوری سازمانی “،پایان نامه کارشناسی ارشد انسانی ،گرایش منابع انسانی ، دانشگاه آزاد رشت.
قاسمی نژاد،یاسر ، شاهمیری ،فرهاد ،۱۳۹۲، ارائه چارچوب مفهومی برای انتخاب ایده ها ی محصول جدید و نوآورانه ، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد ،سال نهم ، شماره ۳۴، ص۱-۱۱٫
گلچینپور ،مونا ،(۱۳۸۶) ،بررسی دلایل شکست مدیریت دانش در سازمانها » فصلنامه تخصصی پارک ها ومراکزرشد ، سال سوم ، شماره۱۱،صص۴۰-۳۷٫
ماریوس تی. اچ میوز،چالز ادکوئیست، ترجمه پورجعفری مقدم ،معصومه،۱۳۸۹، “مقدمه ای برای نوآوری محصول وفرایند"، مجله اقتصادی –ماهنامه بررسی مسائل وسیاست های اقتصادی ، شماره ۷و۸ ، ص ۱۰۶-۸۷ .
مجلسی ارده جانی ،مهرداد،۱۳۸۱،"بررسی و تبیین نقش تحقیقات بازاریابی در نوآوری محصولات غذایی(مطالعه موردی شرکت مهرام قزوین"،پایان نامه کارشناسی ارشد ،گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد رشت.
محمود صالحی ، مهدی ،دری ،بهروز ،صفری، خلیل ،(۱۳۹۱) ، “بررسی نقش میانجی کنش متقابل اجتماعی در تاثیر گذاری ساختار و جو سازمانی بر مدیریت دانش “: مطالعه موردی صنایع خودرو سازی ایران ،مدیریت فناوری اطلاعات، دوره ۴،شماره ۱۱،ص۶۹-۹۲٫
معاونت تحقیقات و منابع انسانی دفتر توسعه مدیریت مدیریت وتحول اداری ،گروه مطالعات و برنامه ریزی توسعه مدیریت تحول تابستان ،۱۳۸۶٫
ملکی پور، احمد، (۱۳۹۱)، “اهمیت مدیریت دانش و سازمان ها ی یادگیرنده در پویایی دانش سازمان ها"،ماهنامه اجتماعی – اقتصادی ،علمی فرهنگی کار و جامعه ، شماره ۱۵۰، ص۱۹-۱۳٫
موسی خوانی،محمد،اجلی قشلا جوقی ، مهدی و صفوی میر محله ،سید رحیم ،(۱۳۸۹)،« ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازمانها در زمینه مدیریت دانش (مورد مطالعه : مرکزآمار ایران) »، فصلنامه مدرس علوم انسانی –پژوهشهای مدیریت در ایران ، دوره ۱۴، شماره ۲،صص۲۴۳-۲٫
میر فخرالدینی،سیدحیدر،حاتمی ،سید حسن،طالعی فر،رضا،کنجکاومنفرد،امیررضا،(۱۳۸۹)، “نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکت های کوچک ومتوسط ، چشم انداز مدیریت بازرگانی” ، شماره ۲پیاپی ۳۵ ، ص۱۱۸-۱۰۳٫
مینویی،مهرزاد،محمدپورزرندی،محمد ابراهیم،نادری نازنین،(۱۳۸۹)،«ارزیابی وضعیت مدیریت دانش براساس مدل نانوکا تاکوچی»مجله حسابداری مدیریت ،سال سوم،شماره ۴،صص۴۹-۵۸٫
نسیمی,همایون.(۱۳۸۷). “بکارگیری مدل های نظام ملی مدیریت نوآوری جهت ارتقای شاخصهای نوآوری و افزایش توان تولید فناوری", مجله مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت شماره ۲، صفحه ۱۲۴-۹۹٫
نصیری،محمد حسین،(۱۳۸۶)، “مدل استراتژی نوآوری محصول و تأثیر جهانی شدن تحقیق و توسعه بر آن"،ششمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن.
نعامی ، عبدالزهرا و افشاری ، علی ،(۱۳۸۹) ،« رابطه سبک رهبری تبادل رهبر عضو ، سبک های حل مساله ، و روابط گروه کاری با جو سازانی نوآورانه در کارکنان » ، فصلنامه پژوهشهای روان شناختی دانشگاه شهید چمران ،اهواز ، شماره ۱۳پیاپی ۲۵، ص ۱۳۷-۱۲۴٫
نقاده ، حمیده، اسدی ، شاهرخ ، شهرابی، جمال ، (۲۰۱۲)، مدیریت دانش مشتری در بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین با نگاه داده کاوی ، پایگاه مقالات علمی مدیریت www.system.parsiblog.com.
الوانی ، سید مهدی و دانایی فرد ، حسن ،( ۱۳۸۸) ، « گفتارهایی در فلسفه تئوری های سازمان دولتی » انتشارات صفار ، چاپ هفتم ، تهران .
الوانی سید مهدی (۱۳۸۳) ، « مدیریت دولتی » ، انتشارات نی ، چاپ بیست دوم ، تهران .
وزارت صنعت و معدن و تجارت استان گیلان.
هادیزاده مقدم ، اکرم، رامین مهر ، حمید و حیدری ، حامد ،(۱۳۸۹) ، « ارائه الگوی توفیق مدیریت دانش » ف فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی ، شماره ۴ ، ص۱۰۰- ۸۲ .
هنسن،مارک،(۱۳۷۰)،«مدیریت آموزشی ورفتارسازمانی »،ترجمه علی نامکی اهواز :دانشگاه شهید چمران.
الهیاری ،علیرضا،(۱۳۹۲)،شوق کارآفرینی ،سازمان پژوهش علمی و صنعتی ایران، دفتر توسعه کارآفرینی دانشگاهها،شماره۱۱٫
یادیگرروش ،حسن، (۱۳۸۲) ، تاریخچه مدیریت دانش ،توسعه مدیری ،شماره ۲۳۹٫
یوسفی ،احسان ، صادق فیضی، جعفر ، سلیمانی ، محمد ، (۱۳۹۱) ، بررسی میزان تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری (درمیان مدیران وکارکنان شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه ) ،ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی ،سال اول ، شماره ۳ ، ۵۱-۲۹٫
منابع لاتین:
Abernathy, W, and Utter back J. (1978), ‘Patterns of Industrial Innovation,Tech-trative Science Quarterly, vol35, no(1990),pp 9-30.
Academic Year 2002-2003,international journal of manpower , vol 25, iss 2 ,pp:167-180.
Adams Richard, Perceptions of innovations: exploring and developing innovation classification , CRANFIELD UNIVERSITY (School of Management), PHD Thesis, Academic Year 2002-2003.
Aghion, philippe , and peter howitt,(1998), “Endogenous growth theory.” (Cambridge ,Massachusetts: the mitt press).
Akram , kasheif & siddiqui , suleman hafeez & atif navaz , Muhammad & ghauri , tauqir ahmad & hayat cheema , amjad khawar .(2011) .”role of knowledge management to bring innovation : anintegrated approach". international bulletin of business administration ,vol 11. , pp 1451-243
Alaei , abbas & shafaee, javad & ariyana,ali & salami maghvan, tavakkol.(2012). “the role of knowledge management in created organizational innovation” . journal of basic and applied scientific research, issn 2090-4303.
Allameha ,Mohsen&Zamani, Mohsen& Davoodi, Sayyed Mohammad Reza(2011),"The Relationship between organizational culture knowledge management, (A Case Study: Isfahan University) “, Procedia Computer Science, no 3 (2011), pp 1224–۱۲۳۶٫
Allen ,D, alvarez, s. 1998, “empwrgin expatriates and organization to improve repatriation effectiveness” , human resource planning.
Amalia, mirta and nugroho,yanuaro.(2010).” An innovation perspective of knowledge management in a multinational subsidiary". Journal of knowledge management, vol. 15 , no .1 (2011), pp71-87.