کیفیت خدمات

 

۵

 

۸۸۳/۰

 

 

 

قیمت

 

۳

 

۸۱۲/۰

 

 

 

خدمات به مشتری

 

۴

 

۷۳۹/۰

 

 

 

تصویر ذهنی از شرکت

 

۴

 

۷۱۹/۰

 

 

 

کل پرسشنامه

 

۲۰

 

۸۲۳/۰

 

 

 

همان طور که از داده ­های جدول بالا مشخص است میزان ضرایب آلفای کرونباخ محاسبه شده در تمامی موارد بزرگتر از ۷/۰ است که از اعتبار بالای پرسشنامه حکایت دارد.
۷-۳٫ روش تجزیه و تحلیل داده ها ی تحقیق
برای تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از فنون آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده می­ شود. برای توصیف شاخص­ های اطلاعات گرداوری شده از آمار توصیفی و برای پاسخ به سوالات و فرضیه های تحقیق از آمار استنباطی استفاده می­ شود . در نهایت یافته های تحقیق بر مبنای تئوری احتمالات و بر اساس اطلاعات گروه نمونه و با رعایت اعتبار بیرونی به جامعه آماری تعمیم داده می­ شود. برای بررسی نرمال بودن داده های مربوط به این تحقیق از آزمون کلموگروف اسمیرنوف با بهره گرفتن از نرم افزار SPSS20 استفاده خواهد شد. سپس به منظور تعیین ارتباط میان متغیرهای تحقیق، ضرایب همبستگی میان متغیرها تعیین و بررسی می­گردد. در نهایت نیز برای بررسی اثر متغیرها بر روی یکدیگر و آزمون فرضیه ­ها روش الگویابی معادلات ساختاری با بهره گرفتن از نرم افزار LISREL 8.54 به کار می­رود.
پایان نامه - مقاله - پروژه
فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل داده ­ها و یافته­های پژوهش
۱-۴٫ مقدمه
تجزیه و تحلیل داده ­ها فرآیندی چند مرحله­ ای­ است که طی آن داده­هایی که از طریق بکارگیری ابزارهای جمع­آوری در نمونه (جامعه) آماری فراهم ­آمده­اند؛ خلاصه، کدبندی؛ دسته­بندی…و درنهایت پردازش می­شوند تا زمینه برقراری انواع تحلیل­ها و ارتباط­ها بین این داده ­ها به ­منظور آزمون فرضیه ­ها فراهم آید. در این فرایند داده ­ها هم از لحاظ مفهومی و هم از جنبه تجربی پالایش می­شوند و تکنیک­های گوناگون آماری نقش بسزایی در استنتاج­ها و تعمیم­ها به عهده دارند(بهرامی، ۱۳۹۳).
در این فصل ابتدا آمار توصیفی مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان (افراد نمونه) و همچنین وضعیت متغیرهای تحقیق با بکارگیری جداول و نمودارها به نمایش گذاشته­ شده و در ادامه برای پاسخگویی به سوالات پژوهش و نتیجه ­گیری از روش­های آماری و آزمون­های متفاوت با بهره گرفتن از نرم­افزار SPSS20 و LISREL8.54 به نحوی که ذکر می­ شود، استفاده­ گردید: جهت بررسی نرمال بودن داده ­ها از آزمون کلموگروف- اسمیرنف، از آزمون تحلیل عاملی اکتشافی جهت تأیید روایی سوالات و مشخص­سازی عوامل کلیدی هر مولفه و از فن مدل­یابی معادلات ساختاری جهت بررسی برازش مدل پژوهش با داده ­های جمع­آوری شده استفاده­ شده ­است.
۲-۴٫ ویژگی جمعیت شناختی نمونه آماری
در این بخش ویژگی­های جمعیت شناختی نمونه آماری تشریح می­شوند.
۱-۲-۴٫ وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر نوع تلفن همراه
جدول توزیع فراوانی افراد پاسخ­دهنده بر اساس نوع تلفن همراه آنها در زیر داده شده است.
جدول ۱-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نوع تلفن همراه

 

 

نوع تلفن همراه

 

فراوانی

 

درصد فراوانی

 

درصد تجمعی

 

موضوعات: بدون موضوع
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 05:54:00 ب.ظ ]