تخصصی

 

موسسه غیر انتفاعی تعالی قم

 

۱۷

 

 

 

غیر انتفاعی

 

تخصصی

 

موسسه غیر انتفاعی پویش قم

 

۱۸

 

 

 

دولتی

 

مکاتبه ای (جامع)

 

دانشگاه پیام نور قم

 

۱۹

 

 

 

دولتی

 

مکاتبه ای (جامع)

 

دانشگاه پیام نور جعفریه

 

۲۰

 

 

 

دولتی

 

مکاتبه ای (جامع)

 

دانشگاه پیام نور دستجرد

 

۲۱

 

 

 

دولتی

 

مکاتبه ای (جامع)

 

دانشگاه پیام نور کهک

 

۲۲

 

 

 

دولتی

 

مکاتبه ای (جامع)

 

دانشگاه پیام نور سلفچگان

 

۲۳

 

 

 

۳-۹- قلمرو زمانی تحقیق
قلمرو زمانی را می توان مجموعه مشاهدات از یک مجموعه می باشد که می تواند به صورت گسسته و یا پیوسته باشد. سری زمانی تحقیق ، به صورت پیوسته می باشد که از تیر ۱۳۹۰ تا پایان دی ۱۳۹۰ می باشد.
۳-۱۰- روش نمونه گیری
صرف نظر از اینکه محققان قصد استفاده از کدام آمار استنباطی را دارند، قدرت پیش بینی یا برآورد آزمون، بستگی به روش به کار برده شده در نمونه گیری دارد. در صورتیکه نمونه، نماینده واقعی جامعه ای که از آن انتخاب شده است نباشد و به عبارت دیگر، اگر نمونه دارای اریب باشد، امکان پیش بینی صحیح و دقیق دربارۀ جامعه وجود نخواهد داشت.
با توجه به اینکه در این تحقیق محقق به منظور دستیابی به نتیجه باید دو دسته نمونه برای ارزیابی انتخاب نماید ، سعی شده است که به شکل سرشماری از تمام ۲۳ رئیس موجود در دانشگاه و مرکز آموزش عالی در استان قم انتخاب صورت گیرد و نیز به منظور انتخاب نمونه دوم به منظور ارزیابی جو سازمانی حاکم بر نمونه مورد ارزیابی اول ، از روش نمونه گیری هدفدار (قضاوتی)، معاونین روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را برای دست یابی به نتایج بهتر انتخاب کند. در این روش نمونه گیری، بخشی از جامعه بر مبنای قضاوت پژوهشگر به عنوان نمونه انتخاب می شود(تدین، ۱۳۸۵، ۸۱). نمونه برداری قضاوتی مستلزم انتخاب آزمودنیهایی است که بهترین شرایط را برای ارائه اطلاعات مورد نیاز دارند. طرح نمونه برداری قضاوتی موقعی به کار می رود که طبقه محدودی از اعضاء اطلاعات مورد نظر را دارند(سکاران، ۱۳۸۱، ۳۱۰).
پایان نامه
با بررسی های صورت گرفته در تحقیقاتی با جامعه مشابه و نیز با بررسی عملیاتی صورت گرفته مشخص شد که برای نمونه دوم در هر دانشگاه می توان حداکثر ۳ تا ۵ معاون را با توجه به وسعت دانشگاه در نظر گرفت.
۳-۱۱- شیوه های تحلیل داده ها

موضوعات: بدون موضوع
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 06:19:00 ب.ظ ]