۲-۱-۴ اصول بازاریابی داخلی …………………………………………………………………………………..۲۳
۲-۱-۵ گام های بازاریابی داخلی…………………………………………………………………………………۲۴
۲-۲ بخش دوم:رهبری توزیعی …………………………………………………………………………………..۲۵
۲-۲-۱ رهبری: تعاریف و ماهیت…………………………………………………………………………………۲۵
۲-۲-۲ مطالعه علمی رهبری………………………………………………………………………………………..۲۸
۲-۲-۳ رهبری توزیع شده: تعاریف و ماهیت.. ……………………………………………………………….۲۹
۲-۲-۴ سیر تاریخی شکل گیری رهبری توزیع شده ……………………………………………………… ۳۴
۲-۲-۵ تفاوت رهبری توزیع شده با سایر سبک های مرتبط ……………………………………………..۳۵
۲-۲-۵-۱ رهبری تحولی……………………………………………………………………………………………۳۵
۲-۲-۵-۲ رهبری پخش شده………………………………………………………………………………………۳۶
۲-۲-۵-۳ رهبری همکارانه…………………………………………………………………………………………۳۷
۲-۲-۵-۴ رهبری دموکراتیک…………………………………………………………………………………….۳۷
۲-۲-۵-۵ رهبری تسهیم شده…………………………………………………………………………………….. ۳۹
۲-۲-۶ رهبری توزیع شده: مروری بر کار اندیشمندان این حوزه………………………………………. ۴۱
۲-۲-۷ ابعاد رهبری توزیع شده…………………………………………………………………………………. ۴۶
۲-۲-۷-۱ ابعاد رهبری توزیع شده از نظر المور و گوردون……………………………………………….۴۷
۲-۲-۸ عناصراصلی تشکیل دهنده رهبری توزیع شده………………………………………………………۵۱ ۲-۲-۹ رهبری توزیع شده: عوامل سوق دهنده و بازدارنده………………………………………………..۵۳
۲-۲-۱۰ مبانی نظری رهبری توزیع شده………………………………………………………………………..۵۷
۲-۳ بخش سوم: رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………۵۹
۲-۳-۱ تعریف و مفهوم رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………….۵۹
۲-۳-۲ رویکردهای اصلی در تبیین رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………….۶۱
۲-۳-۳ ویژگی های رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………۶۱
۲-۳-۴ انواع رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………………..۶۲
۲-۳-۵ ابعاد رفتار شهروندی سازمانی……………………………………………………………………………۶۲
۲-۳-۶ عوامل تاثیرگذار بر رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………..۶۴
۲-۳-۷ پیامدهای رفتارهای شهروندی سازمانی……………………………………………………………….۶۵
۲-۴ پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………….۶۶
۲-۴-۱ تحقیقات داخلی……………………………………………………………………………………………..۶۶
۲-۴-۲ تحقیقات خارجی……………………………………………………………………………………………۶۸
۲-۵ نتیجه گیری و ارائه مدل مفهومی……………………………………………………………………………۷۱
فصل سوم………………………………………………………………………………………………………………..۷۳
روش شناسی تحقیق…………………………………………………………………………………………………..۷۳
۳-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..۷۳
۳-۲ روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………..۷۳
۳-۳ جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………….۷۴
۳-۴ روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه……………………………………………………………………۷۴
۳-۵ منابع و روش های گردآوری اطلاعات………………………………………………………………….۷۴
۳-۶ ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………….۷۴
۳-۷ پایایی و روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………۷۵
۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………..۷۶
فصل چهارم…………………………………………………………………………………………………………….۷۷
تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………….۷۷
۴-۱ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………۷۷
۴-۲ بخش اول: آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………۷۷
۴-۲-۱ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت…………………………………………………………۷۷
۴-۲-۲ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب وضعیت استخدامی………………………………………….۷۸
۴-۲-۳ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سطح تحصیلات……………………………………………..۷۹
۴-۲-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل……………………………………………….. ۸۱
۴-۲-۵ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن………………………………………………………………۸۲
۴-۲-۶ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سنوات خدمت……………………………………………….۸۳
۴-۲-۷ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیر رهبری توزیع شده……………………………………۸۴
۴-۲-۸ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیر رفتار شهروندی سازمانی……………………………۸۵
۴-۲-۹ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیر بازاریابی داخلی………………………………………۸۶
۴-۳ آزمون نرمال بودن داده ها………………………………………………………………………………….. ۸۷
۴-۴ بخش دوم: آمار استنباطی…………………………………………………………………………………….۸۸
۴-۴-۱ آزمون الگوهای مفروض پژوهش و بررسی شاخص های آن………………………………….۸۸
۴-۴-۲ نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق……………………………………………………………۹۸
۴-۴-۲-۱ آزمون فرضیه اول تحقیق……………………………………………………………………………..۹۸
۴-۴-۲-۲ آزمون فرضیه دوم تحقیق……………………………………………………………………………..۹۹
۴-۴-۲-۳ آزمون فرضیه سوم تحقیق…………………………………………………………………………….۹۹
۴-۴-۲-۴ آزمون فرضیه چهارم تحقیق………………………………………………………………………..۱۰۰
۴-۴-۲-۵ آزمون فرضیه پنجم تحقیق…………………………………………………………………………۱۰۱
۴-۴-۲-۶ آزمون فرضیه ششم تحقیق………………………………………………………………………….۱۰۲
۴-۵ مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی…………………………………..۱۰۳
۴-۵-۱ بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس جنسیت……………………………………………. ۱۰۳
۴-۵-۲ بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس وضعیت تأهل……………………………………..۱۰۴
۴-۵-۳ بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس سن…………………………………………………. ۱۰۵
۴-۵-۴ بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس سطح تحصیلات………………………………….۱۰۵
۴-۵-۵ بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس سنوات خدمت……………………………………۱۰۶
۴-۶ خلاصه فصل چهارم…………………………………………………………………………………………۱۰۶
فصل پنجم…………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
نتیجه گیری و پیشنهادات………………………………………………………………………………………….۱۰۷
۵-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………۱۰۷
۵-۲ خلاصه تحقیق…………………………………………………………………………………………………۱۰۷
۵-۳ نتایج حاصل از بررسی فرضیه های تحقیق…………………………………………………………….۱۰۸
موضوعات: بدون موضوع
[سه شنبه 1400-01-24] [ 11:29:00 ب.ظ ]