راهنمای نگارش مقاله درباره بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء ... | ... | |
آماره کولموگروف- اسمیرنوف
۴۱۲/۳
عدد معنی داری
۱۲۷/۰
نتایج حاصل از آزمون کولموگروف-اسمیرنوف حاکی از آن است که هر شش متغیر نگرش اقتصادی نسبت به تبلیغات،نگرش اجتماعی نسبت به تبلیغات،نگرش اخلاقی نسبت به تبلیغات، نگرش قانونی نسبت به تبلیغات، مفید بودن شخصی تبلیغات و میزان ارتقا فروش خدمت دارای توزیع نرمال می باشند. چرا که با توجه به نتایج، سطح معناداری Sig همه متغیرها از سطح معناداری ۰٫۰۵ بیشتر است. بنا بر این با ۹۵ درصد اطمینان، فرض H0 رد نمی شود. همچنین با توجه به اینکه مقدار آماره کولموگورف در همه موارد، بیشتر از مقدار استاندارد جدول است بنابراین توزیع داده ها نرمال است.
متغیر پیش بینی
متغیر ملاک
تعداد
میزان همبستگی
سطح معناداری
ضریب همبستگی پیرسون
باورهای اقتصادی
ارتقا فروش خدمت
۳۸۰
**۴۴۱٫
۰٫۰۰۰
نتایج نشان می دهد رابطه معناداری و مستقیم بین باورهای اقتصادی نسبت به تبلیغات و ارتقا فروش خدمت وجود دارد، ضریب همبستگی پیرسون برابر با **۴۴۱٫ میباشد که نشان دهنده رابطهای از نوع متوسط میباشد که در سطح ۹۹ درصد، معنادار می باشد. بنابراین فرضیه اول تحقیق مورد تایید قرار می گیرد.
متغیر پیش بینی
متغیر ملاک
درجه آزادی
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 04:40:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|