۲-۲۰-تجربه نام تجاری…………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۲۱-راه های افزایش ارزش نام تجاری……………………………………………………………………۳۸
۲-۲۲- ارزش ویژه نام تجاری………………………………………………………………………………….. ۳۸
۲-۲۲-۱-ارزش ویژه نام تجاری و ابعاد آن………………………………………………………………….. ۳۸
۲-۲۳-رویکردهای ارزش نام تجاری………………………………………………………………………….. ۴۰
۲-۲۳-۱-رویکرد مالی ارزش نام تجاری……………………………………………………………………… ۴۰
۲-۲۳-۲رویکرد مشتری (مدل های ارزش گذاری رفتار گرایانه یاروانشناختی) ………………………………… ۴۰
۲-۲۴-وفاداری به نام تجاری……………………………………………………………………………………. ۴۰
۲-۲۵-آگاهی از برند……………………………………………………………………………………………… ۴۱
۲-۲۶-کیفیت درک شده………………………………………………………………………………………….. ۴۱
۲-۲۷-تداعی، همخوانی برند ………………………………………………………………………………….. ۴۲
۲-۲۸-شخصیت نام تجاری……………………………………………………………………………………… ۴۲
۲-۲۹-شخصیت مشتری …………………………………………………………………………………………. ۴۳
۲-۳۰-نقش برند در حوزه خدمات…………………………………………………………………………… .۴۴
۲-۳۱-مشتریان و کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………. ۴۵
۲-۳۲-مزیت رقابتی و استراتژی……………………………………………………………………………………………………….. ۴۶
۲-۳۲-۱-استراتژی توسعه نام تجاری……………………………………………………………………………………………….. ۴۶
۲-۳۳-مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۳۴-مهارتهای نیروی انسانی ………………………………………………………………………………………………………… ۴۸
۲-۳۵-تنوع خدمات بانکی ……………………………………………………………………………………………………………… ۴۸
۲-۳۶-رضایت مشتریان ازکارکنان بانک‌ها و مؤسسات مالی ………………………………………………………………….۴۸
۲-۳۶-۱-مطلوبیت محل استقرارمکانی بانک‌ها و مؤسسات مالی …………………………………………………………. ۴۹
۲-۲۹-فضاسازی یک نام و نشان تجاری…………………………………………………………………………………………… ۴۹
۲-۳۰-رضایت……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۰
۲-۳۱-۱-اثرات رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………….. ۵۰
۲-۳۲-مفهوم خدمات……………………………………………………………………………………………………………………… ۵۰
۲-۳۲-۱-خصوصیات خدمات…………………………………………………………………………………………………………. ۵۱
۲-۳۳-مفهوم کیفیت……………………………………………………………………………………………………………. ……….. ۵۱
۲-۳۴-کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………….. …………….. ۵۲
۲-۳۶-مشتری،یعنی چه؟………………………………………………………………………………………………….. ……………..۵۲
۲-۳۶-۳-اهمیت مشتری……………………………………………………………………………………………….. ………………. ۵۲
۲-۳۷-تعریف مشتری‏مداری………………………………………………………………………………………………… ……….. ۵۳
۲-۳۷-۱-فلسفه مشتری‏گرایی…………………………………………………………………………………………….. …………. ۵۴
۲-۳۷-۲-ضرورت حرکت به سمت مشتری مداری………………………………………………………………. ………… ۵۴
۲-۳۸-بانک چیست…………………………………………………………………………………………………………. …………. ۵۵
۲-۳۹-تاریخچه بانکداری…………………………………………………………………………………………… ……………….. ۵۵
۲-۴۰-بانک ملی ایران……………………………………………………………………………………………….. ………………… ۵۶
۲-۴۰-۱-آرم بانک ملی…………………………………………………………………………………………………. …………….. ۵۶
۲-۴۱-پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………… …………….. ۵۷
۲-۴۱-۱پیشینه تحقیق در منابع فارسی…………………………………………………………………………….. …………….. ۵۷
۲-۴۱-۲-پیشینه تحقیق در منابع خارجی……………………………………………………………………………… ………… ۵۸
۲-۴۲-خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………… ……………. ۵۹
فصل سوم: روش تحقیق
۳-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۲
۳-۱-هدف از انجام تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… ۶۲
۳-۲-انواع تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۳
۳-۳-جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………… ۶۳
۳-۴-روش انجام تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴
۳-۵-روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………… ۶۴
۳-۶-حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴
۳-۷-واحد نمونه………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۵
۳-۸-ابزار اندازه گیری………………………………………………………………………………………………………………. ۶۶
۳-۸-۱-اجزای اصلی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………… ۶۶
۳-۸-۲-روایی ابزار سنجش…………………………………………………………………………………………………….. ۶۶
۳-۸-۳-پایایی ابزار سنجش…………………………………………………………………………………………………….. ۶۷
۳-۹-مقایسهای اندازه گیری نگرش…………………………………………………………………………………………. ۶۷
۳-۹-۱-مقیاس لیکرت …………………………………………………………………………………………………………. ۶۸
۳-۱۰-فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………. ۶۸
۳-۱۱-۱مدل آزمون فرضیه……………………………………………………………………………………………………. ۶۸
۳-۱۲-متغیرها …………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۹
۳-۱۳-روش های تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………….. ۶۹
۳-۱۳-۱-آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………….. ۶۹
۳-۱۳-۲-آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………….. ۶۹
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ ها
۴-مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۲
۴-۱ آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………… ۷۳
۴-۱-۱- جنسیت ……………………………………………………………………………………………………………….. ۷۴
۴-۱-۲ سن………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۵
۴-۱-۳ تحصیلات………………………………………………………………………………………………………………..۷۶
۴-۱-۴ سابقه ی استفاده از خدامت بانک ملی………………………………………………………………………….۷۷
۴-۲ تجزیه وتحلیل توصیفی متغیرها ……………………………………………………………………………………. ۷۸
۴-۲-۱ تجزیه وتحلیل توصیفی شاخص وفاداری به نام تجاری…………………………………………………. ۷۸
۴-۲-۲ تجزیه وتحلیل توصیفی شاخص آگاهی از نام تجاری. ………………………………………………… ۷۹
۴-۲-۳ تجزیه وتحلیل توصیفی شاخص شهرت نام تجاری………………………………………………………۷۹
۴-۲-۴ تجزیه وتحلیل توصیفی شاخص رضایت از نام تجاری ……………………………………………… ۸۰
۴-۲-۵ تجزیه وتحلیل توصیفی شاخص کیفیت ادراک شده از نام تجاری ………………………………. ۸۱
۴-۳ بررسی فرضیات……………………………………………………………………………………………………….. ۸۳

 

 

موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1400-01-25] [ 12:10:00 ق.ظ ]